🔥73

تست هوش جدید ریاضی / فقط ۱۰ ثانیه برای اثبات خودتان فرصت دارید!

معمای هوش با ریاضی: تست‌های هوش مانند این معمای ریاضی برای اندازه‌گیری مهارت‌های تفکر منطقی، سرعت استدلال و بسیاری موارد دیگر طراحی شده‌اند.


تست هوش جدید ریاضی / فقط ۱۰ ثانیه برای اثبات خودتان فرصت دارید!

از طریق این نوع آزمون است که می توانید اطلاعات ارزشمندی در مورد هوش و توانایی شناختی خود به دست آورید. تست هوش امروز استثنایی است زیرا شما را به روشی منحصر به فرد به چالش می کشد. سطح آن به قدری بالا است که میزان شکست مشاهده شده در طول تفکیک آن قابل توجه است.

معمای هوش با ریاضی

معمای در نظر گرفته شده توانایی های فکری شما را آزمایش کند و در عین حال به شما امکان می دهد خود را در برابر یک مشکل چالش برانگیز آزمایش کنید. چالش ریاضی یک تمرین ساده با پیچیدگی جالب را به شما پیشنهاد می کند. چندین عبارت را به شما ارائه می دهد که هدف آنها یافتن مقدار گمشده آخرین خط است. برای انجام این کار، محدودیت زمانی 10 ثانیه دارید. برای گذراندن این معمای ریاضی، باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید و کاملاً تمرکز کنید.

.

.

.

 

.

.

 

معمای هوش با ریاضی

آیا توانستید مقدار گمشده را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟ اگر چنین است، به شما تبریک می‌گویم، شما از ضریب هوشی و مهارت‌های ریاضی قابل توجهی برخوردارید. اگر موفق نشدید، ناامید نشوید، ما فوراً روشی را به شما ارائه می دهیم تا راه حل مناسب را پیدا کنید. اما قبل از آن بیشتر تلاش کنید.

پاسخ معمای هوش با ریاضی

4 + 4 = 16

5 + 5 = 20

6 + 6 = 24

7 + 7 =؟

شاید متوجه شده باشید که هر نتیجه از منطقی پیروی می کند که در هر معادله تکرار می شود. در واقع، هر نتیجه دو برابر نتیجه به دست آمده از هر اضافه است. اگر به این منطق توجه نکرده اید، نحوه انجام آن را به شما آموزش می دهیم:

خط اول: 4 + 4 = 8، پس 8 + 8 = 16.

خط دوم: 5 + 5 = 10، پس 10 + 10 = 20.

ردیف سوم: 6 + 6 = 12، بنابراین 12 + 12 = 24.

با پیروی از این منطق است که مقدار آخرین معادله را خواهید یافت.

خط چهارم: 7 + 7 = 14، پس 14 + 14 = 28.

بنابراین نتیجه این معمای ریاضی 28 است.

تست هوش جدید ریاضی / فقط ۱۰ ثانیه برای اثبات خودتان فرصت دارید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید