🔥204

تست هوش | نامزد استاد رو بتونی تو سه ثانیه با دلیل پیدا کنی واقعا نابغه ای!!!

باهوشا بگن: نامزد استاد کدامیک از دختران دانشجو است!؟


تست هوش

تست هوش و حل معما به یادگیری و تقویت حافظه شما کمک بسیاری خواهد کرد . شما میتوانید از تست‌ هوش هم به عنوان یه رااه کمکی برای تقویت حافظه استفاده کنید هم برای سرگرمی .نکته مهم در رابطه با تست هوش این است که آن‌ها تنها یک جنبه از هوش انسان را اندازه‌گیری می‌کنند و به تنهایی نمی‌توانند تمام صفات هوش را به طور کامل سنجیده و نمایش دهند. هوش یک مفهوم پیچیده است و بسیاری از عوامل دیگر از جمله خلاقیت، ابتکار، اجتماعی بودن و هماهنگی نیز در بررسی هوش فرد تأثیر دارند که تست هوش نمی‌توانند به طور کامل درک کنند. در ادامه سایت مکتوب نامه ما جدیدترین تست هوش های دنیا را برای شما ارائه میدهیم.

 باهوشا بگن: نامزد استاد کدامیک از دختران دانشجو است!؟
تست هوش تصویری شناخت نامزد استاد: مکتوب نامه به یک آزمون تصویری جذاب دیگر با شماست. در تست هوش تصویری شناخت نامزد استاد شما باید بتوانید نامزد استاد را در میان دانشجویان پیدا کنید. در شبکه های اجتماعی یکی از بخش های پر طرفدار، بازی های فکری است که توانسته نظر بخش قابل توجهی از کاربران را به سوی خود معطوف کند. این توجه به این دلیل که این بازی های سرگرم کننده بوده و می توانند ورزش مناسبی برای ذهن و مغز به شمار آیند، کاملاً طبیعی است. پس اگر شما نیز علاقمند به تمرین دادن ذهن خود هستید بازی های فکری را از دست ندهید.

بسیاری از کسانی که در زمینه سلامت عمومی بدن به خصوص سلامت مغز مشغول تحقیقات هستند، معتقدند که مغز نیز همچون جسم نیازمند ورزش است. بازی های فکری می توانند ورزش مناسبی برای مغز به شمار آیند. چرا که این بازی ها این عنصر مهم بدن را مشغول به فعالیت می کند. فعالیت مغز  می تواند هم سلامت این اندام موثر و حیاتی بدن را تضمین کند و هم زمینه را برای رشد مهارت های فردی همچون دقت، تمرکز، هوش و غیره را فراهم کند. پس با تست هوش تصویری شناخت نامزد استاد با ما همراه باشید
تست هوش تصویری شناخت نامزد استاد

سوال یا معمایی که در تصویر تست هوش تصویری شناخت نامزد استاد برای شما به اشتراک گذاشته شده است، در نوع خود جذاب و در عین جال چالشی خواهد بود. چالشی بودن این آزمون به همراه محدودیت زماینی این آزمون سبب شده است که این آزمون بسیار مورد توجه کاربران در شبکه های اجتماعی قرار گیرد. بسیاری از کاربران نتوانستند در تلاش اول و زمان 4 ثانیه ای این آزمون را رمزگشایی کنند.
ایا شما احساس می کنید که نابغه هستید و می توانید این معما را در زمان مشخص شده حل کنید. پس بدون معطلی درباره آزمون جزئیات را برای شما ارائه می دهیم.

نتایج امتحان یک درس اعلان شده است. دانشجویان نسبت به نمره خود اعتراض دارند. استاد تلاش دارد تا با تصحیح اوراق امتحانی در مقابل چشمان دانشجو، آنان را مجاب کند که در نمره دهی کوچکترین اشتباهی نکرده است. سوالی که مطرح می شود در زمینه نمره و … نیست. یکی از داشجویان معترض، نامزد استاد است. همین مسئله کافی است که متوجه شویم استاد یک فرد کاملا دقیق است که حتی حاضر نیست نمره اضافیبه دانشجویان، حتی به نامزد خود دهد.
حال شما پاسخ دهید: کدامیک از دانشجویان نامزد استاد است. با تصویر با دقت نگاه کنید. شما تنها 4 ثانیه فرصت دارید. شما با کمک جزئیات و برخی نشانه می توانید این معما را حل کنید. جزئیات در تصویر قابل مشاهده است و اگر تمرکز و دقت شما در حد مناسبی باشد، به راحتی می توانید سوال تصویری موجود را حل کنید.
پاسخ تست هوش تصویری شناخت نامزد استاد

همانطور که اشاره شد برای یافتن پاسخ باید تمام زوایا و جزئیات تصویر تست هوش تصویری شناخت نامزد استاد را تحلیل کنید تا در نهایت به پاسخ دست پیدا کنید. احتمالا حدس زده باشید که پاسخ سوال معمایی ما کدام است. اما برای کسانی که هنوز به نتیجه نرسیده اند یک فرصت کوتاه دیگر هم می دهیم. می توانید 3 ثانیه دیگر به جزئیات تصویر نگاه بیندازید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش تصویری شناخت نامزد استاد: برای یافتن پاسخ کافی است به دستان و دستبند پارچه ای سبز رنگ استاد دقت کنید. یکی از دختران نیز دقیقا شبیه همین دست بند برای بستن موهای خود استفاده است. لذا به نظر می رسد که دختر اول از سمت راست، نامزد استاد می باشد.

تست هوش
تست هوش

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید