🔥924

تست هوش | نکته ترسناک این تصویر رو فقط آدمای مسئولیت پذیر متوجه میشن

معمای نکته ترسناک این عکس چیه؟ افراد با وجدان فهمیدن و جا خوردن!


تست هوش

تست هوش از روش‌های متفاوتی برای اندازه‌گیری هوش یک فرد استفاده می‌کند. تست‌ هوش به شما پرسش‌هایی درباره قدرت تحلیلی، منطقی، عددی و زبانی خود می‌پرسند و با توجه به پاسخ‌های شما، امتیاز نهایی هوش شما را محاسبه می‌کنند.نکته مهم در رابطه با تست هوش این است که آن‌ها تنها یک جنبه از هوش انسان را اندازه‌گیری می‌کنند و به تنهایی نمی‌توانند تمام صفات هوش را به طور کامل سنجیده و نمایش دهند. هوش یک مفهوم پیچیده است و بسیاری از عوامل دیگر از جمله خلاقیت، ابتکار، اجتماعی بودن و هماهنگی نیز در بررسی هوش فرد تأثیر دارند که تست هوش نمی‌توانند به طور کامل درک کنند.

.

.

.

.

معمای نکته ترسناک این عکس چیه؟ افراد با وجدان فهمیدن و جا خوردن!
این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم.
در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

در معمای نکته ترسناک، یک مسئله آزاردهنده و بد وجود دارد که فقط افراد با وجدان متوجه آن می شوند. 7 ثانیه فرصت دارید تا آن نکته را بیابید!

معمای نکته ترسناک این عکس چیه؟ بدون اینکه جا بخوری جواب بده

.

.

..

اگر پاسخ درست را پیدا کردید، تبریک می گویم! شما یک نابغه هستید. اگر موفق نشدید، ناامید نشوید. ما بازی های فکری زیادی داریم تا مهارت های منطقی شما را آزمایش کنیم.

.

.

.

.

.

جواب معمای نکته ترسناک

مادر در دستش گوشی گرفته است در حالی که کودک دارد غذای سگ را اشتباهی می خورد. والدین باید مراقب بچه ها باشند، به خصوص در دوران اولیه که بچه ها قدرت تشخیص پایینی دارند و ممکن است با خوردن چیزهای خطرناک مسموم شوند!

  • چه بدرد نخور
    ترسناک ترین چیزی که در تصویر است ایاست که
    پسر بچه داره غذای سگ می خوره
    بعد سگ داره رو تخت بازی می کنه

    زنه هم داره کار خودشو می کنه
    مسخره🤨

  • نیلوفر

    خیلی چیز بدرد خورده

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید