🔥264

خبر خوش برای خریداران خودرو قسطی | دور جدید خرید خودرو قسطی بدون قرعه کشی

آخرین خبر از خرید خودرو قسطی را در سایت مکتوب نامه بخوانید.


خرید خودرو قسطی

خرید خودرو قسطی یکی از روش های متداول برای خرید خودرو در ایران است. خرید خودرو قسطی به افراد امکان می دهد تا خودرویی که نیاز دارند را با پرداخت مبلغ اولیه کم و سپس پرداخت اقساط ماهیانه به صورت تسهیلاتی به دست آورند.خودروسازها تصمیم گرفتند تا با استفاده از ارائه روش‌هایی نظیر فروش اقساطی محصولات خود را در تعداد هرچه بیشتر به فروش برسانند.

یگارد X35 یکی از کراس اوورهای جمع و جور مونتاژی در بازار ایران است که اخیراً شاهد حضور آن در خیابان ها هستیم. این کراس اوور کوچک که همان بایک X35 است که توسط سانیار موتور در ایران مونتاژ و عرضه می شود. فروش این خودرو در گذشته توسط سایت شرکت انجام می شد اما حالا با اجباری شدن عرضه محصولات سواری در سامانه یکپارچه، سانیار موتور قصد دارد تا با فروش اقساطی تیگارد X35 پا به این عرصه پرحاشیه بگذارد.
این خودرو در مراحل پایانی قیمت گذاری توسط شورای رقابت است و به همین دلیل فعلاً به طور قطعی نمی توان در مورد قیمت دقیق نقدی و همچنین شرایط فروش اقساطی آن اظهار نظر کرد.

با توجه به این که تیگارد ایکس ۳۵ به زودی توسط شورا قیمت گذاری می شود، احتمالاً در هفته آینده شاهد حضور این کراس اوور جمع و جور در میان خودروهای موجود در سامانه یکپارچه باشیم.

قیمت ایکس ۳۵ در بازار حدود ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان است که با توجه به امکانات و مشخصات فنی اش می توان گفت ارزش خرید بالاتری نسبت به رقبایش دارد

این کراس اوور کوچک مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ است. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۱۴۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلوی آن منتقل می شود. جعبه دنده مذکور از نسل جدید CVTهای صنعت خودروست و ۶ دنده مصنوعی را دارد تا راندن تیگارد X35 حس بهتری داشته باشد.

کامیون فورس ۶ تن خوابدار نقدی و اعتباری با تحویل فوری به فروش می‌رسد. این طرح از ۲۹ شهریور تا ۱۵ مهرماه از طریق عاملیت‌های گروه بهمن برگزار می‌شود.
کامیون فورس ۶ تن خوابدار نقدی و اعتباری با تحویل فوری به فروش می‌رسد. این طرح از ۲۹ شهریور تا ۱۵ مهرماه از طریق عاملیت‌های گروه بهمن برگزار می‌شود. بازه‌های اعتباری این طرح فروش سه و شش و دوازده ماهه است. به منظور رضایت مشتریان خود، شروع پرداخت اقساط با یک ماه تنفس است. همچنین به صورت ویژه، سود پرداخت اعتباری به صورت سه ماهه بدون دریافت سود و برای پرداخت‌های اعتباری شش ماهه ۹ درصد سود، و در طرح اقساطی یک ساله نیز۱۸ درصد سود اعلام شده است.

فورس ۶ تن با یک موتور چهار سیلندر خطی سوپاپ بالا از شرکت CUMMINS با تزریق مستقیم با وزن خالص خودرو ۳ تن را باید جزو خودروهای تجاری متوسط دانست. این کامیون از گیربکس دستی ۶ دنده بهره می‌برد؛ از نظر فناوری‌های ترمز، این کامیون ترمز جلو وعقب کاسه‌ای-پنوماتیک استفاده می‌کند؛ اما با اضافه شدن فناوری کنترلگرهای الکترونیکی تعادل، این کامیون در محیط‌های لغزنده عمکلرد خوبی از خود نشان خواهد داد.

کابین جذاب فورس۶ تن از دیگر ویژگی‌های مثبت این کامیون است که او را نسبت به سایر رقبای خود در داخل کشور پیشتاز می‌کند. تجهیز فورس به مولتی‌ مدیا ( رادیو، رهیاب، بلوتوث، USB, SD) همینطور قرارگیری ابزارهای کنترلگر مولتی مدیا بر روی غربیلک فرمان، کابین این کامیون را مدرن کرده است.

همچنین افزون بر مولتی مدیا، کامیون فورس۶ تن بهمن دیزل به نحوی طراحی شده که برای راننده علاوه بر محیط کار، شرایط استراحت را به همراه دارد و صندلی‌های این کامیون به نحوی طراحی شده که قابلیت تبدیل به تخت استراحتی راحت را دارد. در مجموع فورس۶ تن را می‌توان یک کامیون مطمئن باری کار و راحت برای کاربر دانست

  • غلامرضاصانعی

    درخواست وام برای خرید ماشین ازبانک سینا

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید