روانشناسی رابطه | اگر دختر مورد علاقت متولد این ماه های ساله متاسفانه تو بد دردسری افتادی!!!

دختری که دوست داری متولد چه ماهیه؟ حتما ببین بدردت میخوره!


روانشناسی رابطه

روانشناسی رابطه علمی است که به بررسی رفتارها و تعاملات انسان‌ها در روابط بین فردی می‌پردازد. روانشناسی رابطه به بررسی عواملی مانند عشق، احساسات، ارتباطات و مشکلات روابط میان افراد می‌پردازد و برای بهبود روابط میان افراد کمک می‌کند. در ادامه به برخی از مباحث مهم در روانشناسی رابطه پرداخته خواهد شد.یکی از مفاهیم اساسی در روانشناسی رابطه، الزامات و نیازهای انسانی است. انسان‌ها با تمامیت ژنتیکی به دنیا می‌آیند و از اتکای به دیگران به منظور تأمین نیازهای روانی، عاطفی و اجتماعی خود نیازمند هستند.در ادامه با بروز ترین مشکلات در روانشناسی رابطه می پردازیم.

دختری که دوست داری متولد چه ماهیه؟
شهریور

دختران سخت پسند: افراد متولد این ماه معمولاً خودمختار و مستقل هستند برای همین احتمال اینکه به راحتی هر درخواست ازدواجی را نپذیرند وجود دارد. برای خواستگاری موفق از آن‌ها، بایستی حتما به بحث آزادی و احترام به فضای شخصی آن‌ها توجه کنید.

دی

دختران سخت پسند: افراد متولد دی اغلب دارای شخصیت قوی و نکته بینی هستند و کمتر به هر خواستگاری پاسخ مثبت میدهند.

 آبان

دختران سخت پسند: آبان ماهی ها معمولاً دقیق و تحلیل کننده‌اند و برای آن‌ها، صداقت و ارتباط عاطفی عمیق اهمیت بالایی دارد برای همین تا زمانیکه این فاکتورها را در طرف مقابل نبینند، درخواست ازدواج او را نمی پذیرند.

آذر

دختران سخت پسند: دختران متولد آذر اغلب محتاط و میانه رو هستند و احترام به حریم شخصی برای آن‌ها بسیار مهم است و حتی ممکن است نسبت به درخواست ازدواج و خواستگاری از سوی شما، واکنش تندی نشان دهند، مگر اینکه شناخت کافی از شما، این مسئله را برایشان حل کرده باشد.

تیر

دختران سخت پسند: زنان متولد تیر دارای شخصیت پویا و خواهان جذابیت هستند و همین دلیلی است برای سخت گیری آنها در پذیرفتن یک خواستگار و درخواست ازدواج او.

بهمن

دختران سخت پسند: دختران متولد بهمن معمولاً پایبند به برخی افکار و مسئولیت‌پذیری هستند و نیاز به اعتماد و پایبندی به برخی اصول خاص خودشان را در نظر میگیرند که نمیتوانند به راحتی به هر خواستگاری پاسخ مثبت دهند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید