🔥206

غذای ساده | واسه امشب یه غذای کره ای و کاملا رژیمی که مه انگشتاشونم میخورن درست کن

این غذای فوق‌العاده خوشمزه و مقوی هم برای شام مناسب است و هم برای ناهار. سالاد استیک و نودل آسیایی دارای کربوهیدرات، چربی بسیار کم، پروتئین و ۶۲۷ کیلوکالری انرژی است.


غذای ساده

غذای ساده یا همان غذای معمولی و روزمره، غذایی است که برای بسیاری از افراد در سراسر جهان مهم است. غذای ساده برای تأمین نیازهای روزانه بدن و حفظ سلامتی بسیار مهم است. این نوع غذاها برای رفع گرسنگی، افزایش انرژی و بهبود عملکرد بدن بسیار مفید هستند. همچنین، غذای ساده از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. این نوع غذاها به راحتی در خانه تهیه می‌شوند و می‌توانند با تنوع و انواع مختلف، هر روز برای شما و خانواده‌تان طبخ شوند. در تهیه غذای ساده، مواد اولیه سالم و تازه بسیار مهم هستند. همچنین، استفاده از روش‌های پخت سالم و بهداشتی نیز برای حفظ سلامتی بسیار حائز اهمیت است. غذای ساده همچنین می‌تواند برای کاهش وزن و حفظ سلامتی بسیار مفید باشد. با توجه به اینکه غذای ساده کمترین مقدار چربی و قند را دارد، مصرف آن به عنوان یک رژیم غذایی سالم و موثر برای کاهش وزن بسیار مفید است.

سالاد استیک و نودل آسیایی

این غذای فوق‌العاده خوشمزه و مقوی هم برای شام مناسب است و هم برای ناهار. سالاد استیک و نودل آسیایی دارای کربوهیدرات، چربی بسیار کم، پروتئین و ۶۲۷ کیلوکالری انرژی است.

طرز تهیه سالاد استیک و نودل آسیایی

استیک را با خلال‌های نازک برش بزنید، آن را با ۱ قاشق غذاخوری سس سویا،پودر سیر، فلفل سیاه آغشته کنید و حداقل نیم ساعت در یخچال نگهداری کنید تا طعم‌دار شود.
بادام هندی را در تابه‌ای تفت دهید تا طلایی شود. سپس آن را کنار بگذارید. نودل‌ها را طبق دستور روی بسته‌بندی آماده و آبکش کنید.
روغن کنجد را در تابه ریخته، آن را کاملاً داغ کنید. استیک‌ها را داخل تابه ریخته با حرارت متوسط رو به بالا به مدت ۸ دقیقه به هم بزنید و تفت دهید. تفت دادن طولانی یا با حرارت کم باعث می‌شود گوشت آب خود را از دست داده و خشک شود. سپس آن‌ها را از تابه خارج کنید.
زنجبیل، آبلیمو، فلفل قرمز و بقیه سس سویا را به همراه نودل در تابه بریزید و ۵ دقیقه تفت دهید. سپس آن را به کاسه‌ای منتقل کنید.
برگ‌های کاهو، هویج، تربچه، گوجه و پیازچه‌ها را درون کاسه ریخته و با نودل مخلوط کنید.
استیک و آجیل‌های تفت داده شده را روی غذا بریزید و نوش جان کنید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید