🔥131

تست هوش | با جواب به این تست هوش وسایلتو جمع کن برو هاروارد

تست هوش هزارتو: کدام در را باید انتخاب کنید تا زنده بمانید؟!


تست هوش

تست هوش از روش‌های متفاوتی برای اندازه‌گیری هوش یک فرد استفاده می‌کند. تست‌ هوش به شما پرسش‌هایی درباره قدرت تحلیلی، منطقی، عددی و زبانی خود می‌پرسند و با توجه به پاسخ‌های شما، امتیاز نهایی هوش شما را محاسبه می‌کنند.نکته مهم در رابطه با تست هوش این است که آن‌ها تنها یک جنبه از هوش انسان را اندازه‌گیری می‌کنند و به تنهایی نمی‌توانند تمام صفات هوش را به طور کامل سنجیده و نمایش دهند. هوش یک مفهوم پیچیده است و بسیاری از عوامل دیگر از جمله خلاقیت، ابتکار، اجتماعی بودن و هماهنگی نیز در بررسی هوش فرد تأثیر دارند که تست هوش نمی‌توانند به طور کامل درک کنند.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش درانتهای صفحه:

.

.

.

.

سوال

فرض کنید شما در حال فرار از یک هزارتو هستید و سه در جلوی شما وجود دارد. در سمت چپ یک در وجود دارد که به جهنمی سوزان منتهی می‌شود. دری که در مرکز قرار دارد هم یک قاتل حرفه ای و ترسناک در آن کمین کرده است. در سمت راست هم به شیری می رسد که شدیدا گرسنه است و سه ماه است چیزی نخورده است. کدام در را انتخاب می کنید تا نجات پیدا کنید؟؟

دقت داشته باشید که باید دری را پیدا کنید که بتوانید جانتان را نجات دهید. یکی از این درها می تواند زنده ماندن شما را تضمین کند! فکر می کنید کدامشان امن تر است؟!
پاسخ تست هوش هزارتو

در سمت راست که به شیر منتهی می شود را باید انتخاب کرد؛ از آنجایی که سه ماه است چیزی نخورده است، پس دیگر مرده است!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید