🔥217

تست هوش | یکی از خانما فقیره و ادای پولداراو درمیاره با دلیل بگو کدومشونه

با دلیل بگو که کدوم زن اوضاع اقتصادی مناسب نداره!؟


تست هوش

آزمون تصویری شناسایی زن فقیر

بیشتر معماها و سوالات تصویری براساس یک نشانه کوچک قابل حل هستند. طراحان این سوالات تصویری تلاش دارند تا مهارت های شناختی مخاطبان را به چالش کشیده و بدین طریق سبب رشد و توسعه آنها شوند. محققان معتقدند که تمرکز و دقت در سوالات تصویری و انواع و اقسام دیگر بازی های فکری می تواند مغز را به فعالیت بیشتر وادار کند. فعالیت مغز خود به خود می تواند میزان و ظرفیت توانائیهای شناختی را افزایش دهد.

اگر می خواهید نشان دهید و روشن کنید که یک نابغه هستید، جرأت کنید بر این معمای تصویری غلبه کنید که فقط 18٪ از مردم پاسخ صحیح را در زمان مشخص شده ارائه دادند. شما 8 ثانیه فرصت دارید تا این آزمون را حل کنید.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی زن فقیر

همانطور که اشاره شد آزمون تصویری شناسایی زن فقیر را فقط افرادی با بهترین مهارت ها می توانند در زمان مشخص شده حل کنند. اگر شما به پاسخ دست پیدا کرده اید به شما تبریک می گوئیم. اما اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، اشکالی ندارد. می توانید بیشتر بررسی کنید. این آزمون یک تمرین خوب برای مغز شماست!

.

.

.

.

.

.

.

.
به تلفن همراه دو زن نگاه کنید. مشخص است تلفن همراه زن سمت چپی، گوشی همراه یک شرکت معتبر نیست. از روی نشان آن می توانید فهمید. لذا مشخص است که او اوضاع اقتصادی مناسبی ندارد که یک گوشی غیراصل تهیه کرده است. آن هم گوشی که مارک آن در بازار شناخته شده نیست. اما گوشی زن سمت راستی از شرکت سامسونگ است.حداقل یک مارک شناخته شده و نسبتا قیمت بالا.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید