متولدین این ماه ها همیشه احساسات خود را سرکوب می کنند

همیشه در متولدین ماه ها یکسری خصوصیات مشترکی وجود دارد که در این مقاله به بررسی سرکوب احساسات در ماه های مختلف پرداخته ایم.


متولدین ماه های زیر همیشه احساسات خود را سرکوب می کنند تا کمتر آسیب ببینند.

دی ماه

دی ماه از ابراز احساسات خود بیزار نیست – اما بهتر است یک دلیل بسیار مبرم برای این کار وجود داشته باشد. صرف نظر از اینکه احساسات هیجان انگیز (و طاقت فرسا) یا ویرانگر (و مقابله با آنها سخت است)، دی ماهی  تمایل دارند احساسات خود را در بطری نگه دارند و روی چیزهای دیگری که در زندگیشان اتفاق می افتد تمرکز کنند. با این حال، هنگامی که آنها در نهایت آماده بیان آنها باشند، همه چیز را رها می کنند – بدون شک.

بهمن ماه
نشانه های بهمن عاشق برقراری ارتباط هستند و معتقدند که انجام این کار ضروری است. با این حال، احساسات آنها همیشه اولین موضوع گفتگو نیست. آنها ترجیح می دهند با احساسات خود تنها بنشینند و سعی کنند احساسات خود را مرتب کنند – و اغلب ممکن است این احساسات را در این فرآیند روشن کنند. آن‌ها نمی‌خواهند در مورد مسائل صحبت کنند، مگر اینکه دقیقاً بدانند از نظر عاطفی با خودشان چه می‌گذرد، اما اگر تحت فشار قرار بگیرند یا در مورد آن تحت تعقیب قرار بگیرند، همه چیز به‌هم ریخته خواهد شد – که عاجزانه می‌خواهند از آن اجتناب کنند.

شهریور ماه
شهریوری ها نمی خواهند در مورد احساسات خود صحبت کنند تا زمانی که کاملاً در مورد آنچه احساس می کنند مطمئن باشند … که ممکن است کمی طول بکشد. به جای اینکه احساسات خود را در جهان قرار دهند و آنها را در معرض نظرات دیگران قرار دهند، ترجیح می دهند احساسات خود را برای خود نگه دارند و سعی کنند خودشان آن را مدیریت کنند – دقیقاً مانند آنچه که تمایل دارند همه چیز را انجام دهند.

مهر ماه
مهرماهی ها مطمئناً احساسات زیادی دارند و واقعاً مایلند این احساسات را با دیگران به اشتراک بگذارند. با این حال، بسته به موقعیت، احتمال بیشتری دارد که احساس خود را برای خود حفظ کنند. چه به دلیل تمایل به تحمیل نکردن احساسات دیگران یا ناامیدی باشد که دیگران نمی توانند به سادگی احساس خود را بگویند (و از آنها در مورد آن سوال بپرسند)، آنها به احتمال زیاد احساسات خود را در بطری فرو می برند تا زمانی که هیچ احساسی نداشته باشند. روش دیگر اقدام

آبان ماه
آبانی ها در ایجاد احساس ارتباط با آنها قابل توجه هستند. آن‌ها جنبه‌های خاصی از خودشان را به اشتراک می‌گذارند و تمایل دارند شما را بهتر بشناسند – با این حال به احتمال زیاد به جای به اشتراک گذاشتن آن‌ها به چپ و راست، احساسات خود را پنهان نگه می‌دارند. به محض اینکه احساس کنند می‌توانند مراقب خود را ناامید کنند، ممکن است بخواهند کمی بیشتر به اشتراک بگذارند، اما عقرب‌ها در نهایت ترجیح می‌دهند چیزهایی را که شخصی می‌دانند برای خودشان نگه دارند – و احساساتشان در این فهرست به‌طور استثنایی رتبه بالایی دارد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید