تست هوش: آیا می توانید این معما را در کمتر از 15 ثانیه حل کنید؟

اگر می خواهید قدرت مغز خود را آزمایش کنید، این چالش ریاضی برای شما مناسب است.


تست هوش

این آزمونی برای استدلال منطقی و هوش شماست. از آنجایی که شما فقط 15 ثانیه فرصت دارید تا آن را حل کنید، باید از سرعت ریاضی خود استفاده کنید و همه به موقع پاسخ را دریافت نمی کنند. بنابراین، آیا برای آزمایش مهارت های ریاضی خود آماده اید؟ خود را در مکانی ساکت قرار دهید و در کمترین زمان ممکن پاسخی را که به دنبالش هستید بیابید.

چگونه آن را انجام دهید؟

به تصویر زیر با دقت نگاه کنید. این شامل چهار معادله است که آخرین آنها ناشناخته است.

چرا این تست را انجام دهید؟

این تست هوش به شما امکان می دهد تسلط ریاضی خود را تأیید کنید. مغز، حافظه و منطق شما را آزمایش می کند. پس از آن، حل آن نیز کمی سرگرمی برای شما فراهم می کند. در عین حال می توانید سرگرم شوید و ذهن منطقی خود را تمرین دهید. می توانید پاسخ خود را در پاراگراف بعدی بررسی کنید.
پاسخ: این مقداری است که در معادله چهارم به دنبال آن هستید

هیچ چیز جدیدی در مورد این تست IQ وجود ندارد. احتمالاً خواهید گفت که آسان است. مراقب این تصور باشید: پاسخ 3 است. باید بدانید که تنها 20 درصد از مردم موفق می شوند به موقع این پاسخ را پیدا کنند. به همین دلیل است که این چالش بسیار جالب است. آیا شما یکی از این نابغه ها هستید؟ آیا توانستی ساعت را بزنی؟ در زیر می توانید جزئیات دقیق این نمایش را مشاهده کنید.

اگر 1 + 1 آینه x 1 آینه = 17، مقدار یک آینه: 17 – 1/2 یا 4 است.
اگر 1 عطر x 1 مورد آرایش x 1 مورد آرایش = 36، مقدار یک کیس آرایش : 3 و یک عطر 4 است، بنابراین این عمل را می توان به صورت 4 x 3 x 3 = 36 ترجمه کرد.
اگر 1 عطر x 1 کیت آرایش x 3 رژ لب = 72 باشد، می توانیم این عمل سوم را به صورت 4 x 3 (3 x 2) ترجمه کنیم، بنابراین ارزش یک رژ لب 2 است.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید