طالع بینی | متولیدن این 4 ماه در این هفته وارد رابطه عاشقانه پایدار می شوند

خوش آمدید ای جان های زیبا آیا احساس می کنید در زندگی عاشقانه خود گیر کرده اید، انگار در آستانه یک چیز بزرگ هستید اما نمی توانید کاملاً به آنجا برسید؟ آیا در آرزوی موفقیت بوده اید؟


طالع بینی

من شما را می بینم و مبارزات شما را درک می کنم. روابط می تواند بزرگترین شادی ما باشد، اما همچنین بزرگترین چالش ما. اما ستاره ها عزیزم برای تو پیامی دارند. هفته آینده،  طالع بینی چهار علامت زودیاک برای موفقیت های مهم در رابطه وجود دارد.

آلبرت انیشتین زمانی می گفت: انسان زمانی شروع به زندگی می کند که بتواند خارج از خودش زندگی کند. آیا آماده هستید که قفل قلب خود را باز کنید و تحولی را که در انتظار شماست در آغوش بگیرید؟ آیا می توانید یکی از نشانه های زودیاک خوش شانسی باشید که در شرف تجربه یک مکاشفه عشقی هستند؟
1. برج حمل(فروردینی)

برج حمل، شما به خاطر اشتیاق آتشین و اراده تزلزل ناپذیر خود شناخته شده اید. با این حال، کائنات از شما می‌خواهد که روح آتشین خود را خنک کنید و به سمت نرم‌تر خود ضربه بزنید. زهره، سیاره عشق، در این ماه وارد علامت شما می شود و به شما فرصتی می دهد تا پیشرفتی در زندگی عاشقانه خود تجربه کنید.
چه مجرد باشید و چه در یک رابطه، ابراز عشق و قدردانی خود برای شما آسان تر خواهد بود. حتی ممکن است موجی از اعتماد به نفس را تجربه کنید که به شما امکان می دهد با اطمینان نیازها و خواسته های خود را بیان کنید.

به یاد داشته باشید، برج حمل، احساس ارزشمندی شما توسط دیگران تعریف نشده است. از درون می آید. همانطور که اپرا وینفری یک بار گفت، شما همان چیزی می شوید که باور دارید. ارزش خود را باور داشته باشید، آسیب پذیری خود را بپذیرید و شاهد شکوفایی روابط خود باشید.
2. سرطان(تیرماه)

سرطان عزیز، علامت شما توسط ماه اداره می شود و شما را عمیقاً با احساسات خود و دیگران هماهنگ می کند. اما گاهی اوقات، این حساسیت می تواند باعث شود که شما احساس خستگی کنید.

با این حال، این ماه، انرژی جدیدی در نمودار شما در حال تغییر است. مشتری، سیاره شانس و گسترش، در حال حرکت به بخش روابط شما است و دوره ای از رشد و فرصت را در رابطه شما منعکس می کند. چه مجرد باشید و چه متعهد، این فرصت برای شما وجود دارد که با فردی در سطحی عمیق تر و احساسی تر ارتباط برقرار کنید.
به یاد داشته باشید، سرطان، اجازه ندهید ترس مانع شما شود. قلبت را باز کن و بگذار عشق وارد شود. همانطور که مایا آنجلو زمانی گفت، عشق هیچ مانعی نمی شناسد. از موانع می پرد، از نرده ها می پرد، به دیوارها نفوذ می کند تا به مقصد برسد.
3. ترازو(مهرماه)

ترازو، شما نماد تعادل و هماهنگی هستید. شما به دنبال آرامش در روابط خود هستید و گاهی اوقات نیازهای خود را به خاطر دیگران به خطر می اندازید.

با این حال، ستاره ها شما را تشویق می کنند که این بار خود را در اولویت قرار دهید. پلوتون، سیاره دگرگونی، بخش ابراز وجود شما را فعال می کند. این تغییر آسمانی شما را دعوت می کند تا احساسات و خواسته های واقعی خود را در روابط خود بیان کنید.

به یاد داشته باشید، ترازو، اشکالی ندارد که خود را در اولویت قرار دهید. احساسات شما مهم است همانطور که ریس ویترسپون زمانی گفت، من به قوی بودن اعتقاد دارم زمانی که به نظر می رسد همه چیز به اشتباه پیش می رود.
4. برج جدی(دی ماه)

برج جدی، شما به دلیل نظم و انضباط و عملی بودن خود شناخته شده اید. شما اغلب با احتیاط به روابط نزدیک می شوید و می ترسید که مراقب خود را ناامید کنید.

در این ماه، کائنات شما را ترغیب می کند که از منطقه راحتی خود خارج شوید. سیاره نپتون در بخش روابط شما می درخشد و فضایی عاشقانه و رویایی ایجاد می کند. وقت آن است که ترس های خود را رها کنید و غیرمنتظره ها را در زندگی عاشقانه خود بپذیرید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید