فال شانس روز 20 مرداد ماه | شانس بزرگ امروز به شما روی آورده است

فال شانس به عنوان یک روش پیش‌بینی آینده و تفسیر نشانه‌ها و علائم، از قدیم‌الایام در جوامع مختلف وجود داشته است. در ایران نیز، مردم به فال شانس باور دارند و به طرق مختلفی آن را انجام می‌دهند.


فال شانس

فال شانس فروردین ماه

امروز وقت کافی برای انجام کارهایی برای بهبود سلامت و ظاهر خود خواهید داشت سرمایه گذاری در مورد محل اقامت شما سودآور خواهد بود. بستگان حمایت می کنند و باری را که ذهن شما را آزار می دهد، برمی دارند. اگر می خواهید با معشوق خود ازدواج کنید، پس باید امروز با او صحبت کنید. با این حال، شما باید از قبل تصوری در مورد احساس آنها نسبت به شما داشته باشید. ماهیت همکاری شما نتایج مطلوب را در محل کار به همراه خواهد داشت. مسئولیت های زیادی به شما سپرده خواهد شد که به شما موقعیت مهمی در شرکت می دهد. ممکن است در محل کار خود به دلیل برخی مشکلات ناراحت شوید و وقت خود را با فکر کردن به آن تلف کنید. روزی است که جنبه درخشان ازدواج را تجربه کنید.
شماره شانس: – 6
رنگ خوش شانس: –  صورتی

فال شانس اردیبهشت ماه

پروژه های خودسازی به بیش از یک راه نتیجه خواهند داد – شما نسبت به خود احساس بهتری و اعتماد به نفس خواهید داشت. امروز می توانید از یک منبع ناشناس پول به دست آورید که بسیاری از مشکلات مالی شما را برطرف می کند. امروز صبر محدودی خواهید داشت، اما مراقب باشید که کلمات تند یا نامتعادل ممکن است باعث ناراحتی اطرافیان شما شوند. امروز در شب طعنه افراط نکنید. اعتماد به نفس شما در حال رشد است و پیشرفت آشکار است. امروز مردم تعارفاتی را به شما منتقل می کنند – که شما همیشه می خواستید بشنوید. همسرتان ممکن است علاقه زیادی به حمایت از شما در شرایط سخت امروز نشان ندهد.
شماره شانس: – 5
رنگ خوش شانس: – سبز

فال شانس خرداد ماه

از انرژی خود برای کمک به کسی که در مضیقه است استفاده کنید. به یاد داشته باشید اگر از این جسم فاسد شدنی به نفع دیگران استفاده نشود، چه فایده ای دارد. هر زمان که بخواهید ممکن است به پول نیاز داشته باشید، بنابراین امور مالی خود را برنامه ریزی کنید و تا جایی که ممکن است پس انداز کنید. مشکلات شما جدی خواهند بود – اما اطرافیان شما متوجه درد و رنجی که شما می کنید نمی شوند – احتمالاً آنها احساس می کنند که این به آنها مربوط نیست. در مواجهه با واقعیت ها باید معشوق را فراموش کنید. اگر ایده های خود را به خوبی ارائه دهید و عزم و اشتیاق خود را در کار نشان دهید، احتمالاً سود خواهید برد. امروز باید روی مسائل مهم تمرکز کنید. روز عاشقانه زیبایی خواهید داشت، اما برخی از مشکلات سلامتی ممکن است مشکل ساز شوند.
شماره شانس: – 3
رنگ خوش شانس: –  زرد

فال شانس تیر ماه

با در دست گرفتن کنترل موقعیت، اضطراب شما از بین خواهد رفت. احتمالاً متوجه خواهید شد که این حباب به اندازه حباب صابونی که در اولین لمس شجاعت فرو می ریزد، بی اهمیت است. امروز می توانید با یکی از نزدیکان خود وارد دعوا شوید و اوضاع به دادگاه کشیده شود. به همین دلیل پولی که به سختی به دست آورده اید خرج می شود. هدایا و هدایای غیرمنتظره از اقوام و دوستان. معشوق شما به دنبال تعهد خواهد بود- قول ندهید که انجام دادن آن برای شما دشوار خواهد بود. بازرگانان تا حد امکان نباید جزئیات صمیمی پیشنهادات و برنامه های تجاری خود را با کسی در میان بگذارند. اگر این کار را انجام دهید، ممکن است دچار مشکلات زیادی شوید. امروز می توانید به این فکر کنید که اوقات فراغت خود را صرف انجام کارهای مذهبی کنید. در این مدت وارد درگیری های غیر ضروری نشوید. به نظر می رسد، آن روز بهتر از روزهای عادی با شریک زندگی تان است.
شماره شانس: – 7
رنگ خوش شانس: –  سفید

فال شانس مرداد ماه

سفرهای تفریحی و گردهمایی های اجتماعی شما را آرام و شاد نگه می دارد. از هزينه هاي بيش از حد و طرح هاي مالي مشكوك خودداري كنيد. دوستان روز شما را روشن می کنند زیرا آنها برای عصر برنامه هیجان انگیزی دارند. روز خیلی خوبی از رابطه عاشقانه نیست زیرا نمی توانید عشق واقعی را پیدا کنید. با وجود مشغله کاری زیاد، می توانید در محل کارتان پرانرژی بمانید. امروز، می توانید تمام وظایف خود را قبل از زمان تعیین شده انجام دهید. امروز، با بیرون رفتن از خانه بدون اینکه به کسی بگویید، مدتی را تنها خواهید گذراند. حتی اگر تنها بمانید، میلیون ها چیز در ذهن شما خواهد بود. اگر امروز خواسته های کوچک شریک زندگی خود مانند وسوسه خوردن غذاهای لذیذ یا فقط در آغوش گرفتن را نادیده بگیرید، ممکن است او آسیب ببیند.
شماره شانس: – 11
رنگ خوش شانس: – آبی

فال شانس شهریور ماه

روزی که استراحت مهم خواهد بود – از آنجایی که اخیراً با فشار روحی زیادی روبرو بوده اید – تفریح ​​و سرگرمی به شما کمک می کند تا آرام شوید. تراکنش های پولی به طور مداوم در طول روز انجام می شود و پس از پایان روز، می توانید به اندازه کافی پس انداز کنید. انرژی بیش از حد و اشتیاق فوق العاده شما نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت و تنش های داخلی را کاهش می دهد برخورد ناگهانی عاشقانه ممکن است شما را گیج کند. امروز تمایل دارید که اهداف خود را بسیار بالاتر از آنچه که معمولاً انجام می دهید تعیین کنید- اگر نتایج مطابق انتظار شما نبود، ناامید نشوید. بومیان این علامت زودیاک امروز زمان زیادی برای خود خواهند داشت. می توانید از این زمان برای برآوردن خواسته های خود، خواندن کتاب یا گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود استفاده کنید. امروز قرار است یک گفتگوی روحی با همسرتان داشته باشید.
شماره شانس: – 12
رنگ خوش شانس: – طلایی

فال شانس

فال شانس

فال شانس مهر ماه

مراقب باشید در مورد مسائل بهداشتی از خودتان غافل نشوید. از هر گونه سرمایه گذاری طولانی مدت خودداری کنید و سعی کنید بیرون بروید و لحظات خوشی را با دوست خوب خود بگذرانید. در مورد افراد و انگیزه های آنها سریع قضاوت نکنید – آنها ممکن است تحت فشار باشند و به شفقت و درک شما نیاز داشته باشند. عشق مترادف پرستش خداست. این بسیار معنوی و همچنین مذهبی است. امروز این را خواهید دانست. در طول جلسات کاری صریح و احساساتی نباشید – اگر صحبت خود را کنترل نکنید، می توانید به راحتی به شهرت خود آسیب برسانید. سفر نتایج فوری به ارمغان نمی آورد، اما پایه و اساس خوبی برای مزایای آینده ایجاد می کند. بعد از مدت ها امروز یک آغوش واقعا دنج و گرم از طرف همسرتان دریافت خواهید کرد.
شماره شانس: – 21
رنگ خوش شانس: – نیلی

فال شانس آبان ماه

دوستان حمایت می کنند و شما را راضی نگه می دارند. به احتمال زیاد امروز در شب به سود مالی خواهید رسید زیرا مانند هر پولی که قبلاً قرض داده شده است فوراً برمی گردد. در خانه، فرزندان شما موقعیتی را به شما ارائه می دهند که نامتناسب است – قبل از هر اقدامی حقایق را بررسی کنید. نگرانی های رویایی را کنار بگذارید و از همراهی شریک عاشقانه خود لذت ببرید. قبل از ثبت نام برای هر گونه سرمایه گذاری پرهزینه از قضاوت خود استفاده کنید. ممکن است امروز به طور ناگهانی مجبور شوید به یک سفر ناخواسته بروید، به همین دلیل برنامه شما برای گذراندن وقت با خانواده ممکن است خراب شود. ازدواج امروز به بهترین شکل در زندگی شما خواهد رسید.
شماره شانس: – 17
رنگ خوش شانس: – کرم

فال شانس آذر ماه

سعی کنید زودتر از محل کار خود خارج شوید و کارهایی را انجام دهید که واقعاً از آنها لذت می برید. افراد این علامت زودیاک که تجارت خود را از خارج انجام می دهند، احتمالاً امروز از نظر مالی سود می برند. اجازه ندهید اقوام و دوستانتان امور مالی شما را مدیریت کنند وگرنه ممکن است به زودی از بودجه خود پیشی بگیرید. عشق روحیه های مثبتی را نشان خواهد داد امروز برای همه شما روز بسیار فعال و اجتماعی خواهد بود- مردم برای مشاوره به شما نگاه می کنند و به سادگی با هر چیزی که از دهان شما خارج می شود موافقت خواهند کرد. توانایی شما برای اقدام سریع در برابر مشکلات، شناخت شما را به ارمغان می آورد. امروز، شما و همسرتان یک گفتگوی عاشقانه واقعاً عمیق با روحیه خواهید داشت.
شماره شانس: – 3
رنگ خوش شانس: – بنفش

فال شانس دی ماه

امروز ممکن است مجبور شوید با تنش ها و اختلاف نظرهای متعددی روبرو شوید که باعث عصبانیت و ناراحتی شما شود. موقعیت مالی از طریق سفته بازی یا سودهای غیرمنتظره بهبود خواهد یافت. از زندگی اجتماعی خود غافل نشوید. کمی از برنامه شلوغ خود اختصاص دهید و برای شرکت در مهمانی با خانواده خود بیرون بروید. این نه تنها فشار شما را کاهش می دهد، بلکه تردید شما را نیز از بین می برد. از رفتار بی ادبانه خود در عشق عذرخواهی کنید. همچنین زمان خوبی برای ابراز وجود و کار روی پروژه هایی است که ماهیت خلاقانه دارند. این یکی از آن روزهایی است که سعی می‌کنید از برنامه‌های شلوغ خود برای خود وقت بگذارید، اما به طرز بدی شکست می‌خورید. فشار کاری از مدت ها قبل زندگی زناشویی شما را مختل کرده بود. اما امروز همه نارضایتی ها از بین خواهد رفت.
شماره شانس: – 1
رنگ خوش شانس: – قهوه ای

فال شانس بهمن ماه

عصبانیت شما می تواند کوهی از تپه خال ایجاد کند که فقط اعضای خانواده شما را ناراحت می کند. به راستی خوشبخت آن روح های بزرگی هستند که هوششان خشم را تحت کنترل نگه می دارد. خشم خود را قبل از اینکه شما را بسوزاند بسوزانید. مراقب باشید وارد معاملات مالی مشکوک نشوید. زمان خوبی برای درگیر شدن در فعالیت هایی که شامل جوانان می شود. امور شخصی تحت کنترل خواهد بود. ممکن است شخصی در محل کار سعی کند برنامه های شما را به هم بزند – بنابراین مراقب اتفاقات اطراف خود باشید. دانش آموزان امروز باید از موکول کردن کار خود به فردا پرهیز کنند و در اوقات فراغت وظایف خود را انجام دهند. این برای شما مفید خواهد بود. امروز با همسرتان گپ خوبی خواهید داشت و متوجه خواهید شد که چقدر یکدیگر را دوست دارید.
شماره شانس: – 2
رنگ خوش شانس: – نقره ای

فال شانس اسفند ماه

مراقب وزن خود باشید و زیاده روی نکنید. با عجله سرمایه گذاری نکنید – اگر از همه زوایای ممکن به سرمایه گذاری ها نگاه نکنید، ضرر و زیان قطعی است. این روز عالی برای جلب توجه دیگران بدون انجام کار زیادی است. ممکن است از عشق ناامید شوید، اما دل خود را از دست ندهید، زیرا عاشقان همیشه متعصب هستند. با تلاش و صبر به اهداف خود خواهید رسید. اخبار خوب به احتمال زیاد از یک مکان دور تا اواخر عصر انتظار می رود. همسایگان شما ممکن است سعی کنند زندگی زناشویی شما را دچار مشکل کنند، اما سخت است که پیوند خود را با یکدیگر متزلزل کنید.
شماره شانس: – 9
رنگ خوش شانس: -نارنجی

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید