🔥221

فال شانس روز 21 مرداد ماه | شانس بزرگ امروز به شما روی آورده است

فال شانس خود را در سایت مکتوب نامه بخوانید.


فال شانس

متولدین فروردین ماه
امروز به دنبال کارهای گروهی باشید زیرا هیجان و به تبع انگیزه بیشتری به شما می دهد. اگر چه شما فرد مستقلی هستید اما ما گاهی به دیگران محتاجیم و امروز از آن روزها برای شماست. به زودی پیشنهادی در محیط کار به شما می شود که حسادت اطرافیان تان را بر می انگیزد. بی توجهی در این شرایط بهترین پاسخ به آنهاست. سعی کنید که روی کار خودتان تمرکز کنید وبه دیگران نشان دهید که از عهده اش بر می آیید. اگر در رابطه عاطفی تان به مشکل برخورده اید، کمی عقب بکشید تا همه چیز آرام شود.

فال ویژه امروز متولدین اردیبهشت ماه
در کنار روزمرگی‌های زندگی، امروز فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روز‌های شلوغ آینده آماده کنید. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالیتان بهبود پیدا می‌کند. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما این فرد بدحساب است و قصد پرداخت پولی که از شما قرض می‌کند را ندارد، در نتیجه از پرداخت پول به این فرد امتناع کنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را به‌راحتی از دست ندهید. مدتی است که وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، امروز زمانی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و به ایشان ثابت نمایید که از هر لحظه‌ای برای بودن در کنار آنها بهره می‌گیرید. روز حساسی را برای عاشقی در پیش دارید و ممکن است رفتار و گفتار ناپسندی از شما سر بزند. علاقه‌ بی‌پایانی به یادگیری علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، به این علاقه اهمیت بدهید و به‌خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان فراگیری مهارت‌های جدید می‌گذرد. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است.

فال روزانه و طالع بینی متولدین خرداد ماه
شما امروز سرشار از اعتماد به نفس و شور و هیجان هستید. تعجبی ندارد که اطرافیانتان با دیدن رفتار شما واکنشی مشابه نشان می دهند. لبخندی که از صبح روی لبهایتان قرار گرفته به شدت واگیردار است و همه آنهایی که در مقابلتان قرار می گیرند هم با خنده و برخوردی خوب با شما روبرو خواهند شد. شما امروز در انجام هر کاری می توانید موفق باشید، اما کارهایی که به صورت گروهی انجام می دهید، برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب از شانس بیشتری برخوردار هستند. بعدازظهر امروز زمان فوق العاده ای برای یک دیدار عاشقانه خواهد بود و می توانید طرف مقابلتان را همان طوری که می خواهید تحت تأثیر قرار دهید. فرصت را از دست ندهید!

فال و طالع بینی روزانه متولدین تیر ماه
از نبود اعتمادبه‌نفس در زندگی رنج می‌برید و فرصت‌ها را یکی‌ پس از دیگری از دست می‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز فکری به حال افزایش اعتماد‌به‌نفس خود بردارید و قدر موقعیت‌های زندگی را بیشتر بدانید. به مشکل مالی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دستتان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد. مشکل مالی خود را با بزرگان فامیل مطرح کنید و مطمئن باشید که شما را از این گرفتاری مالی بیرون می‌آورند. مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روز خوبی را در پیش ندارد و احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار بستر بیماری شود.

فال امروز و طالع روزانه متولدین مرداد ماه
امشب اگر از لحاظ مالی امکانش را داشتید حتما عشقتان را به یک شام رمانتیک دعوت کنید. فضایی را فراهم کنید تا بتوانید در کنار هم و به دور از دغدغه های زندگی روزمره با هم در مورد رابطه تان و احساسی که به هم دارید صحبت کنید. اگر ازدواج کرده اید می توانید این مهمانی شام دو نفره را در خانه تان و زیر نور شمع و با صدای موسیقی ملایم برگزار کنید. امروز سعی کنید بیشتر به ظاهر خود رسیدگی کنید و از این که لباس هایتان با موقعیتی که در آن قرار دارید همخوانی داشته باشند اطمینان حاصل کنید، مخصوصا اگر قرار باشد به یک مصاحبه ی کاری بروید طرز لباس پوشیدنتان می تواند آینده حرفه ایتان را به طور جدی تحت تأثیر قرار دهد.

فال روزانه برای خانم ها و آقایان متولد شهریور ماه
احساس می‌کنید از همیشه بیشتر انرژی دارید، از این روحیه برای کمک به دیگران استفاده کنید. خودخواهی را کنار بگذارید و از امروز به بعد بیشتر به فکر فرودستان باشید. قصد خرید کالای مهمی را در سر دارید، امروز پولی به دست شما می‌رسد تا این کالای مهم را خریداری کنید. از آنجایی که مبلغ هنگفتی را برای این خرید باید هزینه کنید، به نفع شماست که ولخرجی نکنید و حواستان به دخل‌ و خرجتان باشد. جانب اعتدال را در سخاوتمندی‌های خود نگه دارید و خودتان را بیش‌از‌حد وقف دیگران نکنید. ادامه این رویکرد نه‌تنها جلوی موفقیت‌های شما را می‌گیرد،‌ بلکه باعث می‌شود از حال خودتان غافل شوید و آن‌گونه که باید و شاید به خودتان نرسید. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگیتان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. فرصتی دست می‌دهد تا با حضور در کنار دوستان و آشنایان، اضطراب‌ و نگرانی‌ها را فراموش کنید. یکی از آشنایان امروز ساز مخالف می‌زند و از در دشمنی با شما وارد می‌شود. اجازه ندهید کدورت میان شما و این فرد بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید.

فال روزانه برای دختران و پسران متولد مهر ماه
امروز از پیله ای که به دور خود تنیده اید خارج شوید و اینقدر از دیگران فاصله نگیرید. تا زمانی که گزینه های مختلفی که پیش رویتان قرار دارند را به طور کامل مورد بررسی قرار ندهید نخواهید توانست راه درست را پیدا کنید. خوشبختانه امروز شما از اعتماد به نفس کافی برخوردار هستید و همین باعث می شود احترام و اعتماد دیگران را به راحتی به دست بیاورید. شما هم بهتر است مواظب باشید کاری نکنید که دیگران احساس کنند در جدال با آنها هستید و از وسوسه درگیر شدن با دیگران امتناع کنید. اگر بدون نشان دادن واکنش و با یک لبخند همراه با آرامش از کنار این موضوع رد شوید مسئله خودبخود حل خواهد شد.

فال روزانه امروز دقیق متولدین آبان ماه
امروز در محیط کار تغییری در روند کارتان می بینید که انتظارش را ندارید. ممکن است این تغییر برای شما سخت باشد اما بهتر است که مقاومت نکنید. مشکلی در رابطه عاطفی شما بوجود آمده که شما را بسیار عصبی و ناراحت کرده است. به جای حرص خوردن، بهتر است انرژی خود را صرف صحبت کردن با شریک زندگی تان کنید. اگر می خواهید هر چه سریع تر از این وضعیت خلاص شوید، توصیه های او را جدی بگیرید. برای داشتن یک زندگی شادتر، وقت بیشتری را به خانواده اختصاص دهید و از بیان احساسات و ایده های خود به دیگران نهراسید.

فال و طالع روزانه متولدین آذر ماه
انسان مردم‌داری هستید و قدر دوستان و آشنایان را می‌دانید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. مدتی است که به کسی پول قرض داده‌اید، امروز این فرد پولی که قرض گرفته را باز می‌گرداند. قبل از اتخاذ هرگونه تصمیمی، جوانب کار را حسابی بررسی نمایید. به خاطر داشته باشید تصمیمی که امروز می‌گیرید بازتاب مهمی در درازمدت خواهد داشت. نگرانی‌ها را کنار بگذارید و با بودن در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان به آرامش خاطر برسید. معامله مهمی را در پیش دارید و به نفع‌ شما است که قبل از هرگونه معامله‌ای، یک‌بار دیگر شرایط این معامله را بررسی کنید. سفری غیر منتظره در پیش دارید و این سفر برنامه‌هایی که از پیش آماده کرده‌اید را حسابی به هم می‌ریزد.

فال دقیق واقعی روزانه متولدین دی ماه
امروز بر خلاف روزهای دیگر مشغله های هر روز را ندارید، بنابراین بهترین فرصت است تا به مسایل جدی تر بپردازید. اگر به فکر خرید چیزی هستید، همین امروز دست به کار شوید. اگر چه فرد عجولی هستید اما یادتان باشد که با صبر است که به بهترین چیزها خواهید رسید. به زودی توسط یکی از دوستان تان سورپرایز خواهید شد. سعی کنید که کارهای خوب اطرافیان تان را بی جواب نگذارید در غیر این صورت کم کم دوستان خوب تان را از دست خواهید داد.

فال روزانه وطالع بینی عشقی متولدین بهمن ماه
امروز یک جورهایی از آن روزهایی است که چیزهایی می بینید که چندان برایتان خوشایند نیستند و این موضوع هم بیشتر به خودتان برمی گردد تا دیگران! کارهایی که به تازگی و یا حتی در گذشته های دور انجام داده اید ذهنتان را به خود مشغول کرده و باعث می شوند که احساس شرمندگی و پشیمانی کنید. اجازه ندهید که این احساسات ناخوشایند روزتان را خراب کنند و این واقعیت را به خودتان گوشزد کنید که همه ی ما گاهی اشتباه می کنیم و آنچه اهمیت دارد این است که اشتباهات خود را تکرار نکنید. امروز مواظب رفتارتان با عشقتان باشید، اگر صبح که بی حوصله هستید با او بدرفتاری کنید تمام خوش اخلاقی ها و قربان صدقه های بعدیتان بی فایده خواهند بود.

فال روزانه دقیق و پیش بینی برای متولدین اسفند ماه
انسان منفی‌بافی هستید و زندگی را همیشه با عینک بدبینی تماشا می‌‌کنید. ادامه این رویکرد نه تنها زمینه افسردگی شما را فراهم می‌کند، بلکه به مانعی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تبدیل خواهد شد. چشم‌ از دارایی‌های‌تان بر ندارید و بیشتر از همیشه مواظب حساب‌و‌کتاب‌های‌تان باشید. در غیر این صورت پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را از کف خواهید داد. دستی به سروروی منزل خود بکشید و با زیباسازی فضای زندگی، شرایطی بهتر برای خود و اعضای خانواده فراهم کنید. روز خوبی را برای عاشقی در پیش‌رو ندارید. در این شرایط بهتر است که همسر یا عشق‌زندگی‌تان را به حال خودش بگذارید و بیش از حد ایشان را تحت فشار قرار ندهید. کار مهمی که انجام داده‌اید امروز در نظر اطرافیان جلوه خواهد کرد. دید کاملی از توانایی‌ها و نقاط ضعف خود ندارید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است. در اولین فرصت شناخت بیشتری از توانایی‌ها و ضعفهای خود پیدا کنید و شیوه زندگیتان را بهبود بخشید.

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید