خبر خوش سازمان تامین اجتماعی برای بازنشستگان | هزینه درمانی این بیماری ها رایگان شد

مبلغ بیمه تکمیلی برای بازنشستگان در قرارداد جدید ۳۰۵ هزار تومان برای هر نفر به صورت ماهانه تعیین شده که ۵۰ درصد آن توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد.


بیمه تامین اجتماعی

در عین حال، سقف تعهدات این قرارداد براساس اعلام اعضای کانون بازنشستگان به این شرح است: بستری فوق تخصصی ۸۵ میلیون تومان، بیماران خاص و صعب العلاج ۳۵ میلیون تومان، بستری عمومی ۴۰ میلیون تومان، خدمات پاراکلینیکی و خدمات تشخیصی، درمانی و سرپایی ۶ میلیون تومان، خدمات تشخیصی درمانی- سرپایی ۴ میلیون تومان، خدمات آزمایشگاهی و پاتولوژی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، رفع عیوب انکساری چشم ۶ میلیون تومان برای یک چشم و ۱۲ میلیون تومان برای دو چشم و آمبولانس داخل شهری ۲ میلیون تومان و آمبولانس بین شهری ۳ میلیون تومان است.

گفتنی‌ست این قرارداد از اول آذر ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان آبان ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

مدیر امور رفاهی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در حال پیگیری سهام عدالت کارگرانی که فاقد سهام بوده هستیم.

علی دانشی در خصوص کسانی که یارانه آنها به صورت کالا برگ است، گفت: کسانی که می‌خواهند یارانه کالابرگ به صورت نقدی تبدیل شود ۸ تا ۱۰ روز بعد از اینکه یارانه آنها واریز شد صبر کنند و از یارانه استفاده نکنند که یارانه کالابرگ آنها به صورت نقدی خواهد شد.
مدیر امور رفاهی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد خبر خوبی هم برای کسانی که فاقد سهام عدالت هستند، داشت و گفت: با رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلسه‌ای برگزار و در حال پیگیری سهام عدالت کارگرانی که فاقد سهام بوده هستیم و اقدامات صورت گرفته اطلاع‌رسانی می‌شود.
وی بیان کرد: منظور از کارگران کسانی است که در کارخانه‌ها در حال کار بوده و یا کارگران فصلی فاقد سهام عدالت است.

این مسوول در خصوص سهام عدالت افرادی که فوت کردند گفت: کارهای انحصار ورثه افرادی که فوت کردند باید در دادگاه انجام شود.

منبع: فارس

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید