عیدی 500 هزارتومانی رئیسی بحساب مستمری بگیران کمیته امداد واریز شد | برای دریافت هدیه بلاعوض 35 میلیونی کلیک کنید

کرمان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: ۱۱۵ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ماهیانه ۱۴۴ میلیارد تومان مستمری به حساب این خانواده‌ها واریز می‌شود.


مستمری مددجویان

ناصر عسکری نژاد امرز ۱۳ اسفندماه در دیدار با نماینده ولی فقیه به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم ایران به ویژه دیار کریمان در انتخابات اظهار کرد: در بحث حمایت و صیانت از نهاد خانواده از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۰۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۹۶ میلیارد تومان به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اهدا شده است.

عسکری نژاد بیان کرد: هم چنین طی این مدت ۶۰۰۰ کمک موردی به ارزش سه میلیارد تومان به نیازمندان پرداخت شده است. ( درواقع به هر خانواده مبلغ 500 هزارتومان واریز شد)

وی ادامه داد: در بحث اجاره مسکن از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۹ میلیارد تومان اجاره مسکن به ۵۷۲۷ نفر از مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تصریح کرد: در بحث اشتغال و توانمندسازی مددجویان که یکی از اولویت‌های مهم کاری این نهاد است، از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت و ۱۰ هزار و ۱۰۸ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در بحث کاریابی مددجویان و استفاده از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی نیز طی سال جاری ۷۶۰ نفر از مددجویان تحت حمایت و فرزندان آنها از طریق مراکز کاریابی جذب بازار کار شده‌اند.

واریز 35 میلیون تومان برای این مستمری بگیران کمیته امداد

رئیس کمیته امداد شهرستان داورزن گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ سری جهیزیه به صورت کالا و یک مورد به صورت نقد به نوعروسان تحت حمایت شهرستان اهدا شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، هادی امیدیان بیان کرد: ۴ سری جهیزیه در آخرین روزهای ماه شعبان به نوعروسان تحت حمایت داورزن اهدا گردید.

رئیس کمیته امداد  شهرستان داورزن گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ سری جهیزیه به صورت کالا و یک مورد نقدی، بین نوعروسان تحت حمایت شهرستان توزیع شده است.

وی افزود: اقلام این جهیزیه ها شامل ۵ قلم کالای اساسی تولید داخل شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز و تلویزیون می باشد.

امیدیان ارزش هر سری جهیزیه را ۳۵ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: نوعروسان قبل از دریافت جهیزیه از کارگاههای آموزش خانواده و همسرداری بهره مند شدند.

پرداخت ۱۸ هزار و ۱۴۳ مورد خدمت در حوزه فرانشیز ویژه درمان برای مستمری بگیران کمیته امداد

از ابتدای سال تاکنون ۱۸ هزار و ۱۴۳ مورد خدمت در حوزه فرانشیز و خدمات ویژه درمان به مددجویان زنجانی پرداخت شده است.

روح اله صالحی گفت:رویکرد کمیته امداد در حوزه بهداشت، درمان و امور بیمه مددجویان تحت حمایت، توجه به ارتقای شاخص‌های بهداشتی گروه‌های مختلف مددجویی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۸ هزار و ۱۴۳ مورد خدمت در حوزه فرانشیز و خدمات ویژه درمان به مددجویان زنجانی پرداخت شده است، افزود: این خدمات به گروههای مختلف مددجویی ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه در مواردی خدمات بیمه‌‎ای جوابگوی هزینه‌های درمانی مددجویان نیست، اضافه کرد: در همین راستا برای کمک به مددجویان عزیز تحت حمایت بیمه مکمل درمانی در نظر گرفته شده است که این افراد با مراجعه به ادارات و دفاتر این نهاد و ارائه اسناد و مدارک درمانی بخشی از هزینه‌های درمانی را دریافت می‌کنند.

صالحی تصریح کرد: رویکرد کمیته امداد در حوزه بهداشت، درمان و امور بیمه مددجویان تحت حمایت، توجه به ارتقای شاخص‌های بهداشتی گروه‌های مختلف مددجویی است.

کد دستوری برای واریزی جدید مستمری بگیران کمیته امداد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از برپایی «جشن نیکوکاری» با شعار عید همدلی از ۱۴ تا ۲۲ اسفندماه خبر داد.

حبیب‌الله آسوده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جشن نیکوکاری هر ساله در اسفندماه مصادف با تاسیس کمیته امداد توسط این نهاد در سراسر کشور با هدف ترویج خیر و احسان و جذب کمک‌های مردمی برای محرومان و نیازمندان در آستانه سال جدید برگزار می‌شود.

وی افزود: کمیته امداد در آستانه سال جدید برای تامین بسته‌های معیشتی و پوشاک و لوازم ضروری خانواده‌های نیازمند و همچنین جذب کمک‌های خیران، در سراسر کشور پایگاه‌هایی را در مدارس و میعادگاه نماز جمعه در شهرستان‌ها و استان‌هایی برپا می‌کند و در همین راستا این مراکز نیکوکاری آماده جذب کمک‌های مردمی هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد درخصوص روش‌های مشارکت مردم در این پویش بیان کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۹۱۹ برای جذب کمک‌های مردمی و کد دستوری #۱۲* برای سهولت بیشتر در ارائه کمک‌ها از طریق تلفن همراه در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است. همچنین خیران می‌توانند از طریق سایت کمیته امداد به آدرس Emdad.ir کمک‌های خود را پرداخت کنند.

آسوده اعلام کرد که باتوجه به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان و جشن نوروزی، جشن نیکوکاری از ۱۴ اسفند تا ۲۲ اسفند برگزار می‌شود و جشن رمضان نیز از اول ماه رمضان تا پایان ماه رمضان در قالب پویش «اطعام مهدوی» برگزار خواهد شد.

وی از پیش‌بینی توزیع ۳۰ میلیون پرس غذای گرم و فعالیت ۸۰۰۰ آشپزخانه با محوریت مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های بسیج و مساجد و هیات مذهبی در برنامه اطهام مهدوی خبر داد و گفت: کمیته امداد وظیفه پشتیبانی از این برنامه را دارد و کلیه کمک‌هایی که در اطعام مهدوی جمع‌آوری می‌شوند از سوی کمک‌های مردمی است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در ادامه از نیکوکاران خواست تا در برگزاری جشن نیکوکاری، کمک‌های غیرنقدی خود را که پوشاک و کفش هستند با رعایت کرامت و موضوعات بهداشتی ارائه کنند و تا جای ممکن کمک‌ها به صورت نقدی پرداخت شود.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید