طالع بینی ماه تولد | خوش شانسی در خونه متولدین این ماه ها در سال جدید و میزنه

سال جدید برای متولدین این ماه ها آزاد کننده و خوش شانس خواهد بود.


فال و طالع بینی

در طالع بینی ماه تولد سال جدید وارد علامت  رویایی می شود. این مرحله قمری فرصتی را برای کشف شهود خود به روشی عمیق تر ارائه می دهد. در حالی که برخی ممکن است در افکار خود احساس گوشه گیری کنند. کسانی که کمتر تحت تأثیر انرژی این ماه جدید قرار می گیرند، برای تحقق بزرگترین رویاها و آرزوهای خود، حمایت قوی پیدا می کنند.

ماه های جدید زمان خوبی را برای آزاد کردن انرژی های گذشته و تعیین اهداف برای دو هفته آینده  فرا می رسد، نشان می دهد. با توجه به اینکه ماه در حال حاضر در علامت حوت است که با رویاها و شهود مرتبط است، فرصتی است که ناخودآگاه خود را کشف کنیم و به سفر پیش رو اعتماد کنیم. این دعوتی است برای گوش دادن به خرد درونی و ارتباط با عمیق ترین جوهر خود

اگر خوش شانس باشید و از شدت عاطفی این مرحله قمری فرار کنید، ممکن است خود را در حال تجربه توانایی های روانی قوی بیابید.

به لطف حمایت نپتون، سیاره ، سه علامت اخترشناسی از انرژی این ماه جدید بهره مند خواهند شد. این سال جدید با همسو شدن خورشید با نپتون در ، ارتباط معنی‌داری ایجاد می‌کند و فرصت‌هایی را برای دگرگونی با همسو کردن آرزوهای ما با رویاهایمان فراهم می‌کند.

برای اینکه بفهمید آیا شما جزو خوش شانس ترین علائم زودیاک برای این سال نو هستید، به خواندن ادامه دهید و بدانید که آیا علامت یا صعود شما در میان آنهاست.

فروردین ماه

فروردین ماهی عزیز، می توانید نفس راحتی بکشید زیرا ماه نو برای نشانه شما حمایت می کند. با شفا دهنده و گره شمالی که نماد سرنوشت هستند، هر دو در نشانه شما حضور دارند، از بارهای ذهنی که می تواند مانع تمرکز شما بر رویاها و آرزوهای شما شود، بهره مند می شوید.

این مرحله قمری به شما فرصت ارزشمندی برای ایجاد عادات جدید می دهد. اکنون زمان خوبی است که به طور جدی به فکر کنار گذاشتن پول در حساب پس انداز خود باشید و قبل از فرا رسیدن ماه گرفتگی، هزینه های خود را دوباره ارزیابی کنید.

از این زمان برای برنامه ریزی عاقلانه مالی خود استفاده کنید و تصمیمات آگاهانه بگیرید که به امنیت مالی بلندمدت شما کمک می کند.

شهرور ماه

شهریوری عزیز، این ماه نو نوید می دهد که وزنی را از روی دوش شما بردارد. با لیلیت، نمادی از انرژی قدرتمند، در تقابل با ماه نو در نشانه خود، از شما دعوت می شود تا هر درد رابطه ای را که ممکن است تحمل کنید، التیام دهید.

این سال فرصتی ارزشمند برای التیام زخم های گذشته مربوط به طرد شدن، سوء استفاده و گازگرفتگی است.

این زمان خوبی برای توجه ویژه به شراکت های خود خواهد بود. با شناخت روابطی که واقعاً از شما حمایت می کنند و خود را از شر آنهایی که شما را محدود یا آسیب می رسانند رها کنید.

چه کسی می‌داند، این ماه پر طراوت حتی می‌تواند برخوردهای جدیدی را وارد زندگی شما کند. بنابراین به شما فرصتی برای کشف افق های رابطه ای جدید و کشف ارتباطات غنی می دهد.

مهر ماه

مهر ماهی های عزیز، عزیزان شما ثابت می کنند که در این مدت منبع قوی حمایت هستند. هیچ اشکالی ندارد که در مواقع نیاز کمک بخواهید. به خصوص زمانی که به امور مالی شما مربوط می شود. این زمان به ما یادآوری می کند که عشق واقعی قیمتی ندارد و حمایت نزدیکان شما واقعاً بی ارزش است.

چه در حال گذراندن دوران سختی باشید و چه احساس انزوا از اطرافیان خود داشته باشید، این سانسور فرصتی ارزشمند برای اجازه دادن به طرف آسیب پذیر شما برای جلب حمایت است.

دریغ نکنید که با نزدیکان خود صحبت کنید، نگرانی های خود را در میان بگذارید و حمایت آنها را بپذیرید. به یاد داشته باشید که قدرت گاهی اوقات در توانایی تشخیص محدودیت های خود و جستجوی کمک لازم برای حرکت با اعتماد به نفس است.

منبع:تحریریه مکتوب نامه

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید