🔥1188

اطلاعیه مهم برای بازنشستگان تامین اجتماعی

اطلاعیه صندوق کشوری درباره اجرای طرح بیمه تکمیلی اختیاری بازنشستگان منتشر شد.


بازنشستگان تامین اجتماعی

بازنشستگان تامین اجتماعی نقش مهمی در جامعه دارند و به طور فزاینده‌ای مورد توجه قرار می‌گیرند.سازمان تأمین اجتماعی در ایران مسئول پرداخت و مدیریت بیمه‌ و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، است.حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس فرمولی تعیین می‌شود که عواملی مانند سابقه کار، حقوق ماهیانه، سن بازنشستگی و سقف پرداختی در نظر گرفته می‌شوند. با توجه به فعالیت زیادی از افراد در شرکت های خصوصی حقوق و بیمه بازنشستگان تامین اجتماعی از پر چالش ترین مباحث دولت هاست. در ادامه به آخرین خبر از بازنشستگان تامین اجتماعی می پردازیم.سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد: پرداخت ۲۵درصد مابه‌التفاوت متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران در سال جاری و همزمان با افزایش سالانه مستمری‌ها در احکام بازنشستگان اعمال شده و در عمل متناسب‌سازی بازنشستگان تامین اجتماعی به طور کامل صورت گرفته و از ابتدای سال جاری به تمام مشمولان در حال پرداخت است.

صندوق کشوری اعلام کرد: عضویت و ورود بازنشستگان گرامی در هر کدام از طرح‌های بیمه تکمیلی درمان اصلی و اختیاری اعلام شده، «کاملا اختیاری» است.

صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عضویت و ورود بازنشستگان گرامی در هر کدام از طرح‌های بیمه تکمیلی درمان اصلی و اختیاری اعلام شده، «کاملا اختیاری» است.

در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع بازنشستگان می‌رساند که در سال ۱۴۰۲ (جاری) دو نوع بیمه تکمیلی درمان اصلی با مشارکت سهم بازنشسته به مبلغ ۶۷ هزار و ۵۰۰ تومان و اختیاری به مبلغ ۲۰۵ هزار تومان تعیین شده است که عضویت و ورود بازنشستگان در هر کدام از این دو نوع بیمه، اختیاری است.

همچنین در این اطلاعیه قید شده است: ضمنا براساس هماهنگی‌های به عمل آمده، بیمه تکمیلی پس از اتمام سررسید قرارداد که در سال گذشته منعقد شده دیگر قابل اجرا نخواهد بود.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید