بگو متولد چه ماهی هستی تا بگم چه ویژگی جادویی داری

ویژگی جادویی ماه تولدت رو اینجا بخون.


طالع بینی

فروردین ماه

فروردین ماهی‌ها معمولاً به خاطر جسارت بالایی که دارند؛ مورد ستایش قرار می‌گیرند. آن‌ها مدیر هستند و اعتماد به نفس این را دارند که بدون هیچ ترسی شرایط را رهبری کنند. معمولاً در زندگی مشترک مدیریت را به دست می‌گیرند و همین باعث می‌شود که دیگران غبطه این ویژگی شان را بخورند و توجهات رمانتیک زیادی را هم جذب می‌کنند.

شما ظریف ترین جنبه چیزها و افراد را می بینید. به نظر می رسد فداکاری های شخصی در این زمان به طور طبیعی اتفاق می افتد. مزایا می تواند از یک منبع غیرمنتظره یا از لذتی که در کمک به کسی احساس می شود حاصل شود.

در نظر بگیرید که ممکن است یک موقعیت را بیش از حد ایده آل کنید، به ویژه مالی یا عاشقانه. با این حال، شما در موقعیت خوبی هستید که می توانید خود را از گذشته به شیوه ای معنادار رها کنید، به خصوص وقتی صحبت از همین جنبه های زندگی باشد: روابط یا بار مالی. البته ممکن است امروزه تمایل به ایده آل سازی گذشته نیز وجود داشته باشد

اردیبهشت ماه

یکی از ویژگی‌های مهم اردیبهشتی‌ها جذابیت شان برای همسرشان است. آن‌ها به شدت برای شریک زندگی خود جذاب هستند و خیلی هم از لحاظ رابطه زناشویی افراد گرمی هستند. اردیبهشتی‌ها یک حس آرامش و پایداری را به رابطه می‌دهند و به همین دلیل همسرشان نمیتواند حتی کوتاه‌ترین دوری از آن‌ها را تحمل کند. این ویژگی اردیبهشت ماهی‌ها برای اکثر افراد جذاب و ستودنی است.

ممکن است برای درست کردن این کار به آزمون و خطا نیاز باشد، اما ممکن است ارزشش را داشته باشد. با این حال، انرژی های امروزی ایجاب می کند که چیزی را مجبور نکنید. بهتر است به جای تلاش برای انجام کارها، از روز برای کاهش سرعت و تنظیم مجدد خود استفاده کنید.

این زمانی است که با نیازهای روحی، عاطفی، عاشقانه یا تخیلی خود ارتباط برقرار کرده و آنها را بپذیرید. رویاها، امیدها یا آرزوها اکنون الهام بخش هستند. سعی کنید به خودتان اجازه رویاپردازی و تخیل بدهید، اما با توقع زیاد، چیز خوب را خراب نکنید.

خرداد ماه

خرداد ماهی‌ها معروف به این هستند که شخصیت شان تغییر می‌کند، اما در کنار آن‌ها خسته نمی‌شوید. آن‌ها می‌توانند خیلی سرگرم کننده و اجتماعی باشند و گاهی اوقات هم کاملاً جدی می‌شوند. در واقع هر حسی که داشته باشند را انتقال می‌دهند، اما به هر حال انسان‌های شاداب و سرزنده‌ای هستند و کنجکاوی زیادی برای کشف محیط اطرافشان دارند.

شما به دنبال الهام می دوید! البته جزئیات در نهایت نیاز به توجه ویژه دارند. در حال حاضر، بیشتر در مورد رویاپردازی و تخیل است. ذهن شما بسیار باز است، به طوری که ممکن است در انتخاب ها یا احتمالات غرق شوید. با این حال، شما همچنین می توانید از ارتباط با شهود خود در مورد یک موضوع نهایت استفاده را ببرید.

تیر ماه

بعضی افراد از این که با احساسات شان مواجه شوند، می‌ترسند، اما هیچ تیرماهی از این موضوع نمی‌ترسد. هنگامی که آن‌ها وارد یک رابطه احساسی می‌شوند به اندازه کافی صداقت عاطفی دارند. آن‌ها افرادی هستند که هم شما را درک می‌کنند، هم به شما اعتماد می‌کنند و هم در لحظات سخت کنار تان هستند به همین دلیل معشوقه‌ی یک تیرماهی بودن از دید بقیه، خوش شانسی محسوب میشود.

انگیزه های عاشقانه رشد می کند و میل شدید برای فرار ممکن است شما را همراهی کند. اگر امروز مجبور به انجام کارهای معمولی هستید، ممکن است احساس خستگی کنید زیرا تشنه یک زندگی پر جنب و جوش هستید. سرمایه گذاری خارج از روال خود در حال حاضر بسیار جذاب می شود.

مرداد ماه

مرداد ماهی‌ها عاشق مهمانی رفتن هستند. آن‌ها خیلی خوب لطیفه تعریف می‌کنند و دیگران را شاد می‌کنند. افراد مختلفی را به خودشان جذب می‌کنند و همیشه دور و بر آن‌ها شلوغ است بطوری که برخی میگویند، مرداد ماهی‌ها مهره مار ذاتی دارند. اگر بخواهید زمانی را با مرداد ماهی‌ها خلوت کنید، احتمالاً برایتان سخت باشد که موقعیت مناسبی را پیدا کنید.

آرزوها قدرتمند هستند و می توانند بر تفکر شما مسلط شوند. ممکن است درام یا رمز و رازی وجود داشته باشد که شما را مجذوب و جذب کند، و ممکن است لذت زیادی در لحظات یا لحظات خصوصی وجود داشته باشد. یک راز می تواند شما را مسحور کند. همچنین ممکن است تمایل شدیدی برای ادغام با شخص دیگری وجود داشته باشد یا ایمان و اعتماد خود را به آنها بسپارید.

شهریور ماه

شهریور ماهی‌ها در مورد اشخاص مختلف و موضوعات مختلف نظرات خوبی دارند، روی هر مسئله‌ای تمرکز می‌کنند و تا جایی که بتوانند از آن چیزی یاد می‌گیرند. این افراد خوش فکر هستند، تجزیه تحلیل خوبی دارند، مهارت حل مسئله و مشکل در آن‌ها بسیار بالاست. اگر مشکلی دارید که نیاز به یک راه حل دارد، قطعاً یک شهریور ماهی می‌تواند به شما کمک زیادی کند و بهترین همراه و شریک برای شما باشد. او در زندگی مشترک هم با قدرت زیاد به همسرش کمک می‌کند و مشکلات را کنار می‌زند.

حتی اگر از عینک ضرب المثل رز رنگ در مورد شریک یا رابطه خود استفاده می کنید، اگر پاهای خود را روی زمین نگه دارید، می توانید از کمی الهام بگیرید. ممکن است ساده تر از حد معمول باشد که به خودتان اجازه دهید تحت تأثیر قرار بگیرید، زیرا ممکن است آرزو داشته باشید که احساس خاصی داشته باشید و به کسی اعتقاد داشته باشید.

مهر ماه

مهر ماهی‌ها به شدت مهربان هستند. همیشه احساسات دیگران را در نظر می‌گیرند. همیشه عدالت دارند. تعادل را رعایت می‌کنند و از اینکه دیگران رفتار آن‌ها را نپسندند، نمی‌ترسند و کار درست خودشان را انجام می‌دهند. همچنین انسان‌های متعهدی هستند، بنابراین رابطه با مهر ماهی‌ها رابطه خوبی خواهد بود و پایدار باقی می‌ماند، زیرا به شدت وفادار هستند.

اگرچه ممکن است بهترین زمان برای کار سازنده نباشد، اما زمان خوبی برای پروژه ها یا ایده های خلاقانه است. دیگران به طور طبیعی امروز جذب شما می شوند، اما به یاد داشته باشید که حتی اگر تقاضای شما زیاد باشد، مجبور نیستید به همه درخواست ها پاسخ دهید! حتما مراقب خودت باش سعی کنید کاری را که بهتر است با سرعت خودش انجام شود، تحت فشار قرار ندهید یا عجله نکنید.

آبان ماه

آبان ماهی‌ها خصلت مرموزی دارند و با سیاست عمل می‌کنند و با ترفند خودشان در رابطه رمانتیک مدیریت می‌کنند و حتی به گونه‌ای عمل می‌کنند که ویژگی‌های منفی شان هم برای طرف مقابل جذاب باشد.

روزی نیست که به کسی یا چیزی فشار بیاورید، اگرچه روز خوبی برای جذب چیزها به سمت شماست. دیدن یک سوال در یک نور جدید می تواند بینش عالی به شما بدهد.

آذر ماه

آذر ماهی‌ها به دنبال خطر و ماجراجویی هستند. آن‌ها عاشق کشف کردن و سفر کردن هستند و شاید در ارتکاب جرم شریک خوبی محسوب شوند. همیشه نیمه پر لیوان را می‌بینند؛ حتی اگر بدترین اتفاقات رخ داده باشد و انرژی مثبت آن‌ها به همه انتقال پیدا می‌کند.

اکنون زمان آن است که خلاق ترین جنبه خود را مهار کنید، و استعداد هنری شما می تواند بیشتر در دنیای داخلی شما ظاهر شود. ممکن است نیاز شدیدتر از حد معمول به هماهنگی با دیگران و یافتن آرامش و تفاهم در نزدیکان یا در خانه خود داشته باشید.

دی ماه

دی ماهی‌ها قابل اعتماد و اطمینان هستند و همیشه خوبی‌های شما را می‌بینند و این یک ویژگی مثبت بسیار بزرگ در آن‌ها است و شما همیشه می‌توانید روی صبوری، متانت و تواضع آن‌ها حساب کنید.

اخبار یا مکالمه می تواند الهام بخش، لذت بخش یا تسکین دهنده باشد. اگر آنقدر با یک ایده که حقایق یا تکالیف را نادیده می‌گیرید، خودداری کنید، می‌توانید از روز بیشتر لذت ببرید.

بهمن ماه

بهمن ماهی‌ها تا جایی که بتوانند به هم نوع خود کمک می‌کنند و اقداماتی را انجام می‌دهند تا دنیا را به جای بهتری تبدیل کنند. آن‌ها انرژی خود را صرف کمک کردن به دیگران می‌کنند. در رابطه؛ شنوای خوبی هستند و همیشه به همسر خود یاری می‌رسانند.

انرژی‌های امروزی برای تفکر عمیق ایده‌آل نیستند، اما برای اتصال به سطوح دیگر یک موقعیت یا دیدن چیزها از دید جدید مفید هستند. شما ممکن است به خصوص با مردم و شاید با خودتان سخاوتمند باشید. این گذر الهام بخش شروعی جدید است که با دنیای احساسات، احساسات، روابط و ارزش های شما مرتبط است، زیرا به نیازها، ایده آل ها و اصول عالی، معنوی و تخیلی شما مربوط می شود.

اسفند ماه

اسفند ماهی‌ها با کسانی که مشکل دارند، بسیار خوب همدردی می‌کنند و درد و مشکل شما را به خوبی درک کرده و آن را حس می‌کنند؛ بنابراین افراد دلسوزی هستند. شاید بتوان گفت اسفند ماهی‌ها در بین بقیه ماه‌ها رمانتیک‌ترین هستند و برای جلب رضایت همسرشان هر کاری که از دست شان بربیاید را انجام می‌دهند.

  • خسته نباشید خانم دکتر عزیز با نظرات ومطالب درج شده موافقم ولی ازآنجایی ک شما همیشه نظر مثبت و انرژی مثبت دارین خیلی از خصوصیات منفی ماه ها رو نوشتید بعضی موقع غیرقابل تحمل هستند چه مرد وچه زن. متاسفانه.

  • امیرعلی

    سلام درست بوددرموردم!! همسرندارم ولی آفرین به اسفندماهیاوخودم!!
    مرسی ادمین🌹

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید