🔥233

دور جدید فروش فوری ایران خودرو با محصول جدید | فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی و زیر قیمت بازار

شرایط طرح پیش فروش شاین مکس فروردین 1403 اعلام شد.


فروش فوری ایران خودرو

فراخوان واریز وجه علی الحساب و ثبت نام منتخبین خودروی وارداتی شاین مکس بنزینی (MAX SHINE) از سوی ایران خودرو اطلاع رسانی شد.

نحوه ثبت نام و واریز وجه علی الحساب:

متقاضیان محترم حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه برای ایشان از طریق سامانه شرکت ایران خودرو ارسال شده است می توانند از روز سه شنبه مورخ 1403/01/28 تا روز دوشنبه 1403/02/03 با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو (http://esale.ikco.ir/) اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری نسبت به واریز وجه و ثبت نام و دریافت کد پیگیری اقدام نمایند.

شرایط طرح پیش فروش شاین مکس:

شاین مکس بنزینی

جزئیات تغییر قیمت:

قیمت اسفند 1402: 1,550,000,000 تومان

قیمت فروردین 1403: 1,647,755,000 تومان

سیر تا پیاز شاین مکس ایران خودرو

دانگ فنگ شاین مکس یک سدان لوکس است که نسخه اولیه آن سال ۲۰۱۸ وارد بازار جهانی شد. شاین مکس در دو نسخه با پیشرانه بنزینی و هیبریدی عرضه شده است.

شاین مکس از آپشن‌های مختلفی نظیر کروز کنترل هوشمند و رادار نقطه کور بهره می‌برد.این خودرو دارای امکانات رفاهی مناسب و قابل قبولی است که به آنها اشاره میکنیم:

ترمز پارک برقی، کنترل ایستایی در سربالایی، رادار تغییر لاین، اتولایت و دی لایت، کنترل کشش، رادار تصادف جلو و عقب، دوربین عقب و ۳۶۰ درجه، کنترل پایداری، ترمز ضد قفل و کمکی، صندلی برقی جلو، اتو پارک، توزیع نیروی ترمز، صندلی گرم کن جلو، سنسور جلو و عقب، تر مز اظطراری، ماساژور صندلی جلو، آینه بغل برقی مجهز به گرم کن، ایربگ ۶ عدد، پانوراما، شارژر وایرلس، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک و سیستم تهویه اتوماتیک را داراست.

با توجه به اتمام رسیدگی به شکایات، مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز ملی رقابت نتایج آرا را مشاهده کنند.

نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا اعلام شد.

، سپهر دادجوی توکلی در مورد شکایات از خودروسازان اظهار کرد: سال گذشته شاکیان از خودروسازان داخلی (ایران خودرو و سایپا) شکایت خود را در حوزه‌ها و موضوعات مختلف به مرکز ملی رقابت ارائه داده بودند که در اسفند ماه پارسال به بخش اعظمی از این شکایات رسیدگی شد.

وی افزود: با توجه به اتمام رسیدگی به شکایات و اینکه سامانه شورای رقابت به منزله «ابلاغ» است، مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز ملی رقابت نتایج آرا را مشاهده کنند؛ البته نتایج آرا به بخشی از متقاضیان پیامک شده است و بخشی هم در حال ارسال است.

توکلی با بیان اینکه مصوبه ۶۴۷ (۱۵ اسفند) و ۶۵۰ (۱۸ فروردین) شورای رقابت به شکایات از خودروسازان اختصاص داشت، گفت: این شکایات شامل موارد مختلف از جمله شکایت در مورد تغییر خودرو، عدم رعایت استانداردهای اجرایی، قیمت خودرو و… است.

سخنگوی مرکز ملی رقابت در مورد شکایت از شرکت‌های مونتاژکار هم تصریح کرد: شکایت از این خودروسازان دسته بندی شده و به ترتیب در دست بررسی قرار دارد.

  • ناشناس

    من سه ماه هست وجه رانا رو واریز کردم هنوز ندادن فروش فوری رو از کجاشو ن دراوردن

  • مسلمون خبر هم می نویسی راست و حسینی بنویس

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید