کارت بانکی تو گم کردی و به بانک دسترسی نداری؟ | با این 5 روش سریع کارتتو بسوزون

اول سوزاندن کارت بانکی و مسدود کردن آن راه‌های مختلف و آسانی دارد، حتی در روزهای تعطیل، در این گزارش این راه‌ها به شما معرفی شده است .


کارت بانکی

اول سوزاندن کارت بانکی و مسدود کردن آن راه‌های مختلف و آسانی دارد، حتی در روزهای تعطیل، در این گزارش این راه‌ها به شما معرفی شده است .

۱. سوزاندن کارت بانکی از طریق همراه بانک
اگر به هر دلیلی، به خاطر مفقود شدن یا سرقت خواستید، در اسرع وقت کارت بانکی خود را مسدود کنید، همراه بانک‌ها گزینه سریع و مطمئنی هستند. در حال حاضر اکثر همراه بانک‌ها گزینه مسدود کردن کارت را دارند.۲. سوزاندن کارت بانکی از تلفن‌بانک یا مرکز تماس بانک‌ها
در جست‌وجوهای گوگلی، شماره تلفن بانک یا مرکز تماس بانک‌ها را پیدا کنید، کارشناسان مراکز تماس بیشتر بانک‌ها در حال حاضر به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته فعال هستند، با آنها تماس بگیرید و کارشناسان مراکز تماس بانک‌ها در این حوزه به شما کمک خواهند کرد.

۳. سوزاندن کارت بانکی در شعبه‌ها ؛ یک راه مطمئن
اگر در ساعت‌های اداری قصد دارید این کار را انجام دهید، مراجعه به شعبه‌های بانک‌ها گزینه مناسبی است. چرا که هم می‌توانید در لحظه کارت خود را غیر فعال کنید و هم درخواست دریافت کارت بانکی جدیدی بکنید. فراموش نکنید، برای انجام این کار در شعبه نیاز به همراه داشتن کارت ملی هوشمند هستید.

۴. سوزاندن کارت بانکی از طریق ATM
اگر به هر دلیلی امکان مراجعه به شعب را نداشتید، می‌توانید از دستگاه ATM یا دستگاه خودپرداز نیز استفاده کنید. با مراجعه به دستگاه ATM، دکمه ثبت دستگاه خودپرداز را فشار دهید، سپس گزینه مسدود کردن کارت بانکی را انتخاب کنید. در ادامه شماره کارت بانکی مفقود شده را وارد و رمز اول کارت را ثبت کنید؛ سپس کارت بانکی مسدود می‌شود.

۵. اینترنت بانک و سایر روش ها
در روش‌های دیگر، می‌توانید با استفاده از همراه بانک یا اینترنت بانک یا تلفن بانک و یا استفاده از کد USSD اقدام به مسدودسازی کارت بانکی خود کنید. در این روش‌ها گزینه مسدودسازی کارت بانکی را انتخاب و مراحل بعدی را تکمیل و ثبت کنید.

در روش USSD نیز باید توجه داشته باشید که هر بانک، کد USSD مشخصی دارد و نیازی هم به اینترنت نیست.

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید