جنیفر لوپز این مدل از ناخن ها را مد کرد | مد جدید طراحی ناخن به سبک ستاره هالیوود

جنیفر لوپز هرگز از آزمایش مانیکورهای عجیب و غریب دوری نکرده است و مت گالا امسال محیطی عالی برای این کار فراهم کرد. این خواننده با ناخن های اثیری و پروانه ای روی فرش قرمز رفت و فکر می کنیم او برنده «جایزه زیباترین ناخن» شد.


هیچ ظاهری بدون مانیکور خوب کامل نمی شود و مت گالا 2024 نیز تفاوتی نداشت. کد لباس رسمی امسال برای گالا “باغ زمان” بود که از داستان کوتاه جی جی بالارد در سال 1962 الهام گرفته شد. تام باچیک – مانیکوریست دائمی و وفادار جنیفر لوپز – برای ساختن ناخن های این خواننده از دنیای شگفت انگیز پروانه ها الهام گرفت و با این کار ترند جدید ناخن را به ما ارائه کرد. اما ترند ناخن پروانه ای دقیقا چیست؟ ما به شما نشان خواهیم داد!

این ستاره می گوید: “پروانه ها قبل از تغییر شکل، زندگی خود را به عنوان کریسمس های درخشان شروع می کنند، از آنجایی که من ناخن های طبیعی جن را جلا دادم، پایه ای برای جلوه براق ایجاد کردم و سپس برای درخشش بیشتر آنها را با یک کت نیمه شفاف مادر از مروارید پوشاندم. ” مانیکوریست به VOGUE بریتانیا می گوید .

میخ پروانه ای به عنوان اکسسوری عالی توسط جنیفر لوپز تاج گذاری شد . لباس مد لباس شنای مروارید Schiaparelli با 2.5 میلیون مروارید تزئین شده بود و تجربه بصری آن تنها با مانیکور لعاب دار و درخشان و در عین حال اغراق آمیز افزایش یافته بود.

این هنرمند ناخن چینی از پیش شکل و شفاف را روی ناخن های خود جنیفر لوپز ساخت و با رعایت سادگی آن را به شکل بادامی و طول متوسط ​​تنظیم کرد. او تاکید کرد که اساس اساسی ناخن‌های بی‌نقص یک مانیکور بی‌عیب و نقص است و به همین دلیل، مراقبت زیادی برای کامل کردن بستر ناخن انجام داد.

هنرمند ناخن تام باچیک با افتخار مانیکور پروانه ای این خواننده را با فالوورهای اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
پس از یک مانیکور کامل – بر اساس رنگ پوست خواننده – تام یک سایه برهنه با اثر گلخانه ای را انتخاب کرد، سپس آن را با پوشش مورد علاقه خود رقیق کرد تا سایه ای کمی هلویی و نیمه شفاف داشته باشد. او این مخلوط را با شدت بیشتری فقط در پایه بستر ناخن استفاده می کرد و در انتهای نوک ناخن ها فقط مواد باقی مانده روی برس را به سختی پخش می کرد.

هدف از این کار این بود که ناخن های خواننده از نظر نوری بلندتر به نظر برسد. او با یک تاپ کت براق به ظاهری زیبا و براق دست یافت و در نهایت برای داشتن ظاهری براق که با آرایش همخوانی داشت، پودر ناخن مرواریدی را روی ناخن های خواننده ماساژ داد تا جلوه ای انعکاسی، مادی و ماورایی داشته باشد.

جنیفر لوپز تنها کسی نبود که با یک مانیکور افسانه ای به مت گالا آمد.روی فرش قرمز ناخن‌های فرانسوی کلاسیک جیجی حدید با غنچه‌های رز زرد تزئین شده بود تا با لباس او که توسط تام براون طراحی شده بود، مطابقت داشته باشد.

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید