با این ترفند جادویی ماشین خود را در چند ثانیه خنک کنید | فرمول طلایی خنک تر شدن ماشین

با این نکته ساده می توانید ماشین خود را در چند ثانیه خنک کنید!


شما دیگر با یک ماشین داغ رانندگی نخواهید کرد.
بالاخره هوا شروع به بهبود کرد! انگار تابستان شروع شده است، بنابراین برای لذت بردن از آفتاب (یا سایه) به بیرون می رویم. شاید سفر به ساحل در دستور کار شما باشد؟ اما اگر هوای بیرون گرم است و ماشین شما در زیر نور مستقیم خورشید پارک شده است، احساس می کنید که در حال قدم زدن در فر هستید. خوشبختانه، ما نکته ای داریم که به شما کمک می کند تا ماشین داغ خود را خیلی سریع خنک کنید!

آیا می دانستید دمای خودرویی که در معرض نور مستقیم خورشید است به 50 درجه سانتیگراد می رسد؟

اگر در بیرون 24 درجه باشد، دمای ماشین شما می تواند در ده دقیقه به 34 درجه برسد. فقط در 30 دقیقه دما به 43 درجه می رسد. هنگامی که ماشین در معرض نور مستقیم خورشید است، می تواند به 50 درجه برسد. رانندگی چندان خوشایند نیست. بسیاری از افراد به محض سوار شدن به وسیله نقلیه خود، تهویه مطبوع را روشن می کنند، اما این کار انرژی زیادی مصرف می کند. و برخی خودروها تهویه مطبوع ندارند! وحشت نکنید ! این نکته در کمترین زمان ماشین شما را تازه می کند.

این نکته در بسیاری از کشورهای گرم استفاده می شود زیرا سریع و موثر است. البته این امکان وجود دارد که تهویه مطبوع را برای خنک کردن ماشین خود روشن کنید، البته این کار انرژی و زمان زیادی را مصرف می کند. همچنین، همه خودروها تهویه مطبوع ندارند، بنابراین این نکته برای همه کارآمد است. نکته زیر بسیار موثرتر است و در همه خودروها کار می کند. به صفحه بعد بروید تا یاد بگیرید چگونه ماشین خود را در چند ثانیه خنک کنید.

نحوه انجام این کار به این صورت است: شیشه سمت راننده را کاملا باز کنید، سپس ماشین را دور بزنید و درب سرنشین را باز و بسته کنید. شما می توانید این کار را با قدرت انجام دهید زیرا این روش هوای گرم را از ماشین خارج می کند. از بیرون عجیب به نظر می رسد، اما بسیار موثر است! ماشین شما بلافاصله خنک می شود.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید