تست روانشناسی | با این تست شادی را امروز به خود هدیه دهید

زندگی اغلب ما را با چالش هایی مواجه می کند که باعث می شود احساس کنیم چیزی مهم از دست رفته است. استراحت، زمان برای خود، فعالیت یا دانش جدید – هر یک از این عناصر می توانند به طور قابل توجهی بر رفاه و رضایت ما از زندگی تأثیر بگذارند.


تست شخصیت شناسی

در زیر تصویری را مشاهده می کنید که 4 مورد را نشان می دهد: یک بانوج، یک لیوان چای، یک اسکوتر برقی و یک کتاب. به این تصویر نگاه کنید و به طور مستقیم موردی را انتخاب کنید که بیشتر توجه شما را به خود جلب می کند. انتخاب های شما به تعیین آنچه در زندگی شما گم شده کمک می کند.

رمزگشایی نتایج
بانوج:

اگر یک بانوج انتخاب کنید، به این معنی است که استراحت را از دست داده اید. ممکن است در محل کار بیش از حد کار کرده باشید یا تعهدات زیادی داشته باشید که شما را از آرامش دور می کند. مهم است که زمانی برای استراحت و ریکاوری پیدا کنید.
فنجان چای:

اگر توجه شما به یک فنجان چای جلب شود، این نشان می دهد که زمان کافی برای خود ندارید. شاید شما زمان زیادی را صرف افراد یا چیزهای دیگر می کنید و نیازهای خود را فراموش می کنید. سعی کنید زمانی را به فعالیت های شخصی اختصاص دهید.

اسکوتر برقی:

اگر اسکوتر برقی را انتخاب کرده اید، احتمالاً مقداری حرکت و فعالیت را از دست داده اید. برنامه روزانه شما ممکن است بیش از حد ساکن باشد که بر سلامت جسمی و روحی شما تأثیر می گذارد. فرصت هایی برای ورزش یا حرکت بیشتر پیدا کنید.
کتاب:

اگر کتابی را انتخاب می کنید به این معنی است که شما فاقد دانش یا چالش های فکری هستید. ممکن است به دنبال اطلاعات جدید باشید یا بخواهید مهارت های خود را توسعه دهید. برای مطالعه، مطالعه یا گذراندن دوره های مورد علاقه خود وقت بگذارید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید