قهوه مخصوص متولدین هر ماه چیست؟ | موکا،لاته ،ترک…

علامت زودیاک شما چه قهوه خاصی را توصیه می کند؟


آیا لاته، موکا، فیلتر یا انواع دیگری از قهوه بر اساس طالع بینی به شما می آید؟ از فال زیر قابل مشاهده است!

فروردین ماه

بر اساس علامت زودیاک خود، قهوه فوری مناسب شماست زیرا سریع، ساده است و همیشه می دانید که از آن چه انتظاری داشته باشید، بنابراین زمان زیادی برای تمرکز روی چیزهای مهم زندگی دارید.

به عنوان یک برج فروردین، اغلب اتفاق می‌افتد که کارهای اضافی برای کمک به دیگران انجام می‌دهید و اغلب در راه هستید، بنابراین به قهوه‌ای نیاز دارید که همیشه در دسترس باشد و بتوانید آن را در هر جایی با خود ببرید.

اردیبهشت ماه
اردیبهشتی ، شما به طرز باورنکردنی به راه حل های دقیق و پیچیده علاقه دارید، اما ویژگی شما این است که عملی و منطقی فکر می کنید و دوست دارید تجزیه و تحلیل کنید، به همین دلیل یکی از سریع ترین و همچنین بهترین ها برای آماده سازی است. قهوه‌ی لذیذ، قهوه‌ی فیلتر، می‌تواند شما را به خود جلب کند.

اگر می خواهید قهوه فیلتر را بچشید، کافی است به آرامی آب داغ را روی قهوه آسیاب شده فیلتر بریزید. شما همچنین ممکن است این نوع قهوه را دوست داشته باشید زیرا می توانید پارامترهای آماده سازی را به دلخواه انتخاب کنید تا بهترین نتیجه نهایی را برای خود به دست آورید.

خرداد ماه
اسپرسو اساس اکثر غذاهای تخصصی قهوه است و به عنوان یک جمینی، شما یک متفکر واقعا خلاق هستید. راه های زیادی برای تهیه اسپرسو به ظاهر ساده وجود دارد که این امر با این واقعیت ثابت می شود که هر سال تغییرات جدیدی ظاهر می شود.

با این حال، بر اساس علامت خرداد، اسپرسو به بهترین وجه برای شما مناسب است، زیرا طعم و عطر برای شما بسیار مهم است و قهوه ای که به این روش تهیه می شود، انرژی لازم را در طول روز به شما می دهد.

تیر ماه

 به عنوان یک تیری سخاوتمند اما توجه جو، هرگز به ساده ترین نوع راضی نمی شوید و قهوه نیز از این قاعده مستثنی نیست. یک قهوه سرد تهیه شده از قهوه سرد با شیر و تکه های یخ به بهترین وجه برای شما مناسب است، زیرا این نسخه از قهوه به همان اندازه که شما یک سرطان هستید پرانرژی و سرزنده است.

مرداد ماه
به عنوان یک مردادی که به سنت ها و آداب و رسوم احترام می گذارد، قهوه ای که به بهترین وجه برای شما مناسب است، قهوه تازه ای است که با دم کردن دقیق دستی درست می شود، که اوج دم کردن قهوه به حساب می آید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که قهوه بریزید زیرا این قهوه چالش هایی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد به طور منظم پیشرفت کنید و یاد بگیرید که برای شما نیز مهم است.

شهریور ماه
شهریور  بر اساس طالع بینی خود، مطمئناً با مد همراه هستید، بنابراین احتمالاً به خوبی می دانید قهوه دالگونا چیست. با توجه به اینکه نوآوری ها و چیزهای جدید برای شما بسیار مهم هستند، اگر هنوز قهوه خامه ای و کف آلود دالگونا را امتحان نکرده اید، اکنون وقت آن است که این کار را انجام دهید!

مهر ماه
فوق‌العاده حساس، ملایم، دارای رگه‌های هنری و فوق‌العاده همدل به‌عنوان یک علامت ترازو، لاته بهترین قهوه‌ای است که برای شما مناسب‌تر است، مخصوصاً به این دلیل که این نسخه واقعاً متعادل است، اصلاً خشونت‌آمیز نیست، و همچنین می‌توانید خلاقانه و هنرمندانه خلق کنید. نقاشی روی فوم شیر

آبان ماه
شما به عنوان یک عقرب دارای شخصیتی ظریف و نرم هستید، به همین دلیل اسپرسوی دم شده با همان ویژگی ها بهترین گزینه برای شماست. بسیاری از مردم ممکن است فکر کنند که این کار خیلی قدیمی یا خیلی پیچیده است، اما آسیاب کردن و پر کردن قهوه می تواند نوعی مدیتیشن صبحگاهی برای شما باشد.

اسپرسوی دم شده با آبکش نیز برای شما مناسب است زیرا قهوه ساز آلومینیومی به سرعت با تغییرات حرارت اجاق گاز سازگار می شود، بنابراین می توانید با جسارت خاصیت و قدرت قهوه را آزمایش کنید.

آذر ماه
به عنوان یک قوس، شما موجودی فوق العاده جاه طلب و قوی هستید، به همین دلیل است که مطبوعات فرانسوی در بین انواع قهوه بیشتر به شما می آید. قهوه‌ای که با قهوه‌ساز پیستونی تهیه می‌شود، باید مانند روش دم سرد تهیه شود، اما فرنچ پرس بسیار سریع‌تر است و شما نیز به این حرکت و سرعت نیاز دارید، زیرا از ساعت‌ها صبر کردن متنفرید.

دی ماه

شما برای تعادل و هماهنگی تلاش می کنید، بنابراین یک لاته ساخته شده از نیمی از شیر و نیمی از اسپرسو برای شما مناسب است. از یک طرف، این نوع قهوه تعادلی را به شما می دهد که برای شما بسیار مهم است و همچنین مانند شما خوشمزه و لطیف است.

بهمن ماه

به عنوان یک بهمن مثبت اندیش، به طرز شگفت انگیزی برون گرا، ماجراجو و خوش قلب، موکا در بین انواع قهوه به بهترین وجه برای شما مناسب است. یکی از مهم ترین مواد تشکیل دهنده موکا شکلات است، اما علاوه بر این و اسپرسو، گاهی اوقات شیر ​​و کف شیر نیز باعث افزایش عطر و طعم می شود.

اسفند ماه
بر اساس طالع بینی صبور و خانه دوست شما، سرد دم برای شما مناسب است که باید قهوه آسیاب شده را ساعت ها در آب سرد خیس کنید و سپس آن را فیلتر کنید. دم کرده سرد یکی از قوی ترین و کافئین ترین انواع قهوه است که در یخچال نگهداری می شود.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید