دور جدید فروش فوری خودرو از دم قسط زیر قیمت بازار | خرید خودرو به قیمت کارخانه با پرداختی علی الحساب

آخرین خبر از فروش فوری خودرو را در ادامه بخوانید.


شرکت مدیران خودرو شرایط فروش ۲ محصول MVM بصورت علی الحساب اعلام کرده است و فروش امروز در نمایندگی ها انجام خواهد شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرایط فروش ۲ محصول MVM بصورت علی الحساب امروز فعال می شود. بر این اساس دو خودروی ام وی ام X33 کراس اتوماتیک و ام وی ام آریزو ۵ اسپرت به صورت نقد و اقساط به فروش می رسند. دقت داشته باشید که قیمت ها در این شرایط فروش علی الحساب هستند و مشتریان در زمان تحویل و محاسبه قیمت جدید می بایست مابه التفاوت را پرداخت نمایند. قرار است این شرایط فروش از ساعت ۱۶ امروز و از درگاه نمایندگی فعال شود و تحویل خودروها پس از ۴۵ روز کاری خواهد بود.

در بحث فنی تفاوتی با نسخه قبل آریزو ۵ دیده نمی شود و همچنان زیر کاپوت پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو را داریم. این پیشرانه که از سری موتورهای چری با فناوری AVL اتریش است. موتور ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر توربوشارژ توان تولید نهایت قدرت ۱۴۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT (با ۹ دنده مصنوعی) به چرخ های جلو منتقل می شود.

این خودرو در کنار امکاناتی مانند سانروف برقی، سنسور نور، تریم داخلی چرم مصنوعی، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، چراغ روشنایی روز، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه الکتریکی دستی، نمایشگر لمسی، سنسور پارک و دوربین عقب، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، استارت دکمه ای، قابلیت روشن شدن خودرو از روی ریموت، آینه های تاشو برقی و… به صندلی برقی راننده و گرمکن صندلی های جلو مجهز شده است.

در ام وی ام X33 کراس اتوماتیک زیر کاپوت پیشرانه ۱ لیتر توربوشارژ سه سیلندر مجهز است که مثل دیگر پیشرانه های چری فناوری AVL اتریش را دارد. این موتور توان تولید نهایت قدرت ۱۱۲ اسب بخار قدرت و نهایت گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه CVT با ۹ دنده مصنوعی به چرخ های جلو منتقل می شود.

شرکت مدیران خودرو به تازگی شرایط فروش علی الحساب محصولات فونیکس را برای تمامی محصولات ویژه خرداد ماه اعلام کرده است.

در شرایط فروش اعلام شده توسط شرکت مدیران خودرو محصولات آریزو ۶ پرو اکسلنت، آریزو ۶ جی تی اکسلنت، تیگو ۷ پرو پرمیوم، فونیکس fx پرمیوم، تیگو ۸ پرومکس IE و تیگو ۸ پرو e پلاس عرضه می شوند. این خودرو ها به دو روش فروش نقد و اقصاط به فروش می رسند و تحویل خودروها نیز ۴۵ روز کاری پس از تکمیل وجه یا تایید اعتباری تسهیلات انجام خواهد شد. پیش پرداخت مورد نظر در روش اقساطی حداقل ۶۰ درصد است و سود انصراف سالیانه ۱۲ درصد محاسبه می شود. فروش از درگاه نمایندگی و راس ساعت ۱۶ امروز (۱۹ خردادماه) انجام می شود.

شرکت مدیران خودرو در نظر دارد فروش نقد و اقساط دو محصول شرکت فونیکس را امروز شنبه ۱۹ خردادماه ساعت ۱۶ در نمایندگی های این شرکت آغاز نماید.

شرایط فروش این دو محصول به شرح جدول زیر می باشد:

وزیر صمت گفت: به خانواده‌ها و مردم توصیه می‌کنم که برای خرید خودرو عجله نکنند و اطمینان داشته باشند که به شرایط پایدارتری دست خواهیم یافت و می‌توانند در شرایط بهتری خرید خودروی خود را انجام دهند.

عباس علی‌آبادی در سفر روز پنجشنبه به بروجرد با بیان اینکه میزان تولید خودرو در تیرماه به حدود ۶ هزار دستگاه در روز نزدیک می‌شود و واردات نیز همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: به خانواده‌ها و مردم توصیه می‌کنم که عجله نکنند و اطمینان داشته باشند که به شرایط پایدارتری دست خواهیم یافت و می‌توانند در شرایط بهتری خرید خودروی خود را انجام دهند؛ اکنون در زمینه خودروهای برقی، واردات با شتاب صورت می‌گیرد زیرا با این کار هم مشکل مردم برطرف می‌شود و هم مشکلات کشور در زمینه آلودگی هوا و محیط زیست رفع خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: در زمینه توسعه زیرساخت‌ها هم کارهای بسیار خوبی انجام شده و اکنون نیز سه هزار شارژر خودروهای برقی ساخته شده و این روند نیز همچنان ادامه دارد.

علی آبادی بیان کرد: خودروهای دپو شده در انبار نداریم و در حقیقت آنچه وجود دارد خودروهای ناقص است که در حال تکمیل آنها هستیم.

از روز پنجشنبه بخشی از نتایج قرعه کشی خودروهای برقی روی سامانه یکپارچه بارگذاری شده و تا پایان امروز شنبه ۱۹ خرداد ماه نتایج کامل اعلام می‌شود.

 مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه خودروها اظهار کرد: نتایج کامل از روز شنبه خبر داده و اظهار کرد: از عصر روز پنجشنبه، نتایج قرعه کشی خودروهای برقی برای برخی از متقاضیان در سامانه یکپارچه به نشانی https://evauto.ir/ قابل رؤیت شده است اما نتایج کامل برای همه شرکت‌کنندگان مشخص نشده و سایت به حالت به روزرسانی بازگشت.

وی افزود: این فرآیند اعلام نتایج تا امروز تکمیل خواهد شد و نتایج نهایی اولویت‌دهی، تا پایان روز ۱۹ خرداد ماه مشخص می‌شود.

تقدسی خاطرنشان کرد: متقاضیان در سه دسته تقسیم، خواهند شد. دسته اول متقاضیانی هستند که خودرو به آنها تخصیص داده شده است. دسته دوم متقاضیانی‌اند که در صف انتظار موقتیِ خرید خودروی مورد نظر قرار می‌گیرند تا در صورت عدم تکمیل وجهِ دسته اول یا افزایش ظرفیت فروش، خودرو به آنها تخصیص داده شود. در نهایت دسته سوم، متقاضیانی هستند که در وضعیت عدم تخصیص قرار خواهند گرفت و مشمول تخصیص در این دوره، نخواهند بود.

گفتنی است، پس از راه اندازی سامانه ویژه عرضه خودروهای برقی بالغ بر ۱۴۰ هزار نفر برای خرید این خودروها ثبت نام کردند که در نهایت به دلیل عرضه ۱۰ هزار خودرو، مقرر شد با استفاده از شیوه قرعه کشی، برندگان مشخص شوند و خودرو تحویل بگیرند.

بر همین اساس نیز متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پنل خود، از وضعیت ثبت نام خود مطلع شود.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید