توزیع سبد کالا 700 هزار تومانی برای این خانوارها در این ماه | دریافت سبدکالا دولتی با کد دستوری #۰۳۱۳۴*۸۸۷۷*

آخرین خبر ازتوزیع سبد کالا را در مکتوب نامه بخوانید.


کالابرگ

مسئول قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور کهگیلویه و بویراحمد، از توزیع بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بخش پاتاوه خبر داد.

حمید پسند گفت: در ذیل برنامه‌های کنگره ملی ۲ هزار شهید استان این بسته‌های معیشتی توسط قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور استان توزیع شد.
وی با بیان اینکه این بسته‌ها شامل برنج، حبوبات، قند، روغن و مواد شوینده است افزود: ارزش ریالی هر بسته ۷ میلیون ریال است.
امام جمعه پاتاوه هم گفت: از سال ۱۴۰۲ تا کنون بیش از هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه و ۲ هزار بسته معیشتی به نیازمندان بخش پاتاوه توسط گروه جهادی طلایه داران ظهور استان و نهاد امام جمعه اهدا شد.

نیکوکاران کمیته امداد امام خمینی (ره) در بزرگداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان وی ، بین نیازمندان استان سمنان بسته معیشتی توزیع کردند.

این طرح با مشارکت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و بسیج سازندگی اجرا شد و در قالب آن ۱۰ هزار سبد کالا و ۱۲۰ هزار بسته ماکارونی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال تهیه شد و بین نیازمندان در حال توزیع است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه چهار اصفهان، گفت: با مشارکت خیران نیک اندیش همزمان با بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب امام راحل (ره) ۷۰۰ بسته معیشتی به مددجویان تحت حمایت این منظقه اهدا شد.
حسین کریمی افزود: این بسته‌های معیشتی شامل گوشت، مرغ، ماکارونی، رب گوجه و روغن به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان بود.
وی با اشاره به توصیه‌های امام (ره) درخصوص کمک به محرومان و نیازمندان، افزود: خیران نیک اندیشان می‌توانند با هر نیتی برای کمک به محرومان و مددجویان تحت حمایت با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و یا شماره گیری #۰۳۱۳۴*۸۸۷۷* اقدام کنند.

رئیس کمیته امداد منطقه سه بندرعباس گفت: از ابتدای خرداد تاکنون ٩٢۶ بسته معیشتی و مواد غذایی بین خانواده‌های مددجو توزیع شده است. ‫

مهدی زارعی گفت: برای تهیه این بسته‌ها بیش از ۷۱۷ میلیون تومان از محل زکات واجب و مستحبی جمع آوری شده در این مدت هزینه شده است.

وی افزود: ارزش هر بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، حبوبات، قند و چای یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ارزش هر بسته سه کیلویی خرما ۲۵۰ هزار تومان است.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید