سراتو GT لاین در ایران با قیمت نهایی | معرفی سراتو GT لاین با مشخصات فنی

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده از جانب فروش شرکت کوشا خودرو، قیمت نهایی سدان سراتو جی تی لاین مشخص شده است.


کیا سراتو یکی از مدل هایی بود که کوشا خودرو برای واردات در نظر گرفت و نخستین بار در نمایشگاه خودروی تهران این خودرو را رونمایی کرد. سدانی جذاب که المان های اسپرت ظاهری دارد و از نسخه معمولی سراتو جذاب تر به نظر می رسد. حالا شرکت کوشا خودرو قیمت نهایی این سدان جدید را مشخص کرده است. قبل تر قیمت این خودرو بدون احتساب هزینه های جانبی ۲,۱۲۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده بود و حالا قیمت نهایی ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. روند تحویل این سدان کره ای آغاز شده و به زودی شاهد قیمت گذاری این محصول در بازار خواهیم بود.

کیا سراتو GT لاین مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتر تنفس طبیعی است که توان تولید نهایت قدرت ۱۵۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۹۶ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته AT به چرخ های جلو می رسد و سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و مولتی لینک در عقب را در این خودرو می بینیم. همچنین در بحث امکانات در این خودرو امکاناتی نظیر ۲ کیسه هوا، فرمان کمکی برقی، سانروف، آینه های تاشو برقی، سنسور نور، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترل، اتصال اپل کار پلی و اندروید اتو، دوربین دنده عقب، استارت دکمه ای، چراغ های LED، رینگ های ۱۷ اینچی، استارت با ریموت، دریچه تهویه عقب و … می بینیم.

یکی از معدود خودروهای سدان که از تب فراگیر شاسی‌­بلندها جان سالم به در برده و قرار است با مدل جدید وارد بازار شود، کیا K3 یا همان کیا فورته است، خودرویی که در بسیاری از کشورهای جهان نیز با نام سراتو عرضه می­شود.

در کنار تغییر طراحی جلوپنجره که در مدل‌های جدید اعمال شده، برخی موارد دیگر همچون سپر جلو، چیدمان سه­ نقطه‌­ای LED در مه‌­شکن­‌های جلو (در تریم GT) و طرح جدید رینگ‌های 17 اینچی، چهره کیا سراتو 2023 را تکمیل کرده است.

کیا سراتو 2023 در بخش فنی دچار هیچ تغییری نشده و همچنان با پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی عرضه می­‌شود. پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی که روی تریم‌ GT-Line نصب شده، 150 اسب­‌بخار قدرت و 196 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌­کند. این پیشرانه، که موفق شده استاندارد آلایندگی SULEV30 را دریافت کند، به یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته متصل است.

طبق کاتالوگ رسمی که شرکت کوشا خودرو منتشر کرده، کیا سراتو وارداتی در بازار کشورمان با مشخصات و امکانات زیر عرضه می‌شود:

. کروز کنترل اتوماتیک
. پدال شیفتر
. تهویه دستی
. حالت‌های مختلف رانندگی
. شیشه‌های دودی جانبی
. ترمز ضد قفل
. نظارت بر فشار باد تایر
. سنسور جلو و عقب
. پایداری الکترونیکی
. نمایشگر 4.2 اینچی صفحه کیلومتر
. دوربین عقب
. استارت دکمه‌ای
. اپل کار پلی و اندروید اتو
. نمایشگر 8 اینچی
. اسپویلر عقب
سانروف برقی
. و …

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید