🔥50

فال سرنوشت فردا 27 خرداد ماه | کلیک کنید و از اتفاقاتی که سرنوشت برایتان چیده باخبر شوید

 فال سرنوشت امروز شخصی شده شما تمام جنبه های مهم علامت نجومی شما مانند کار، سلامت، خانواده و روابط عاشقانه را پوشش می دهد . جلسات، فعالیت ها و تصمیمات شما با این فال اطلاع رسانی خواهد شد.


فال

فروردین

وسواس نسبت به به هدف نهایی کاری آسان است، اما به یاد داشته باشید که رشد واقعی در طول مسیر اتفاق می افتد.

هر قدمی که بر می‌ دارید، هر چالشی که بر آن غلبه می‌ کنید، مهارت و انعطاف‌ پذیری شما را افزایش می دهد.

به این زمان به عنوان دوره ای فکر کنید که باید به طور کامل به پروژه ها و علایق خود متعهد شوید و به آن ها توجه و مراقبتی را که شایسته آن هستند، ارائه دهید.

خود سفر جایی است که با ارزش ترین درس ها و بیشترین رضایت را در آن خواهید یافت.

گفتنی است، شما هدایت می‌ شوید تا پیروزی‌ های بزرگ و کوچک خود را جشن بگیرید، زیرا آن ها نشان‌ دهنده میزان پیشرفت شما از زمان آغاز این سفر هستند.
اردیبهشت

انرژی امروز تماما در مورد ارتباط و ابراز وجود است. این لحظه، لحظه شماست تا اجازه دهید صدایتان شنیده شود و دیدگاه منحصر به فرد خود را با جهان به اشتراک بگذارید.

کائنات شما را تشویق می کند که روایتگر درونی خود را در آغوش بگیرید و از ابزارهایی که در اختیار دارید برای ارتباط با مخاطبان گسترده تر استفاده کنید.

شما همچنین تشویق می‌ شوید که از رسانه‌ های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید.

درباره چیزی که برای شما معنادار است گفتگو کنید و بذر تغییر را در آگاهی جمعی بکارید. از کریستال لاجورد استفاده کنید تا بیان خلاقانه خود را افزایش دهید.
خرداد

امروز، راهنمایان روحی شما، شما را تشویق می‌ کنند که خودتان را اولویت‌ قرار دهید، در موفقیت‌ هایتان غرق شوید، و از لذت‌ هایی که از مستقل بودن و امنیت ناشی می‌ شود لذت ببرید.

اکنون زمان را برای تمرکز بر رشد شخصی و مراقبت از خود اختصاص دهید.

چه از خودتان با یک دوش آبگرم پذیرایی کنید، چه کمد لباس های خود را مرتب کنید، یا صرفا به مدیتیشن و یادداشت روزانه وقت اختصاص دهید، در هر صورت به کاری که صدای درونی تان شما را به انجام آن هدایت می کند، احترام بگذارید.

فقط یک یادآوری: مراقبت از خود، کاری خودخواهانه نیست. بلکه عمل مقدس شارژ مجدد انرژی هایتان است.

شما همچنین تشویق می‌ شوید تا سرگرمی‌ ها و علایقی را که باعث شادی تان می‌ شوند، کشف کنید؛ به آواز خواندن، رقصیدن، نقاشی یا سفالگری فکر کنید.
تیر

پیش بینی مالی شما حاکی از آسمان صاف و احتمال بارش باران است! هم به فراوانی و هم به فرصت های مالی تازه «بله» بگویید.

چه یک پیشنهاد شغلی جدید باشد، چه یک کار جانبی که شروع به ثمر دادن می‌ کند، یا صرفا یک سرمایه‌ گذاری هوشمندانه باشد، بدانید که در شرف ورود به چرخه‌ ای از رفاه هستید که می‌ تواند شما را به هدف آزادی مالی نزدیک‌ تر کند.

اکنون، با وجود این چشم اندازهای هیجان انگیز در افق شما، بسیار مهم است که فقط یک گوشه ننشینید و منظره را تحسین کنید. شما باید دست به کار شوید و فرصت ها را دریابید.

به روز رسانی آن رزومه، ارائه آن ایده تجاری درخشان، یا در نهایت برگزاری آن جلسه با یک مشاور مالی برای بحث در مورد حرکت بزرگ بعدی خود را در نظر داشته باشید.

کیهان در کنار شماست و برای همیشه به نفع شما تلاش می کند! در مورد شغل و امور مالی خود را برای شروعی تازه آماده شوید.
مرداد

امروز، شما در لبه مرز خلاقیت خود ایستاده اید، نقشه در یک دست و دوربین در دست دیگر.

روحیه ماجراجویی در شما بیدار شده است ​​و شما را ترغیب می کند که فراتر از معمول نگاه کنید و واقعیت جدیدی را برای خود متصور شوید.

وقت آن است که مرزهای خلاقانه خود را کنار بزنید، ایده های جدید را کشف کنید و در مسیری قدم بردارید که تاکنون فقط جرات رویاپردازی در مورد آن را داشته اید.

اگر از اشتباه کردن یا قضاوت شدن نمی ترسیدید، چه چیزی خلق می کردید؟ یادتان باشد که برای داشتن یک زندگی خلاقانه به اجازه کسی نیاز ندارید.
شهریور

این هفته، هر روز با شور و شوقی در وجودتان از خواب بیدار می شوید. شما به جریان هشیاری خلاق متصل هستید و از همه چیزهایی که قرار است به طور مشترک خلق کنید، به وجد آمده اید.

برای برخی از شما، ممکن است یک نوع ماجراجویی در کار باشد. فرصتی برای سفر و کشف مکانی که ممکن است قبلا روی نقشه شما نبوده باشد.

برنامه سفر خود را مرتب کنید اما جایی برای شگفتی ها نیز بگذارید. خودانگیختگی ابرقدرتی است که شما را به روی تجربیات جدید باز می کند.
مهر

این درست است که همه ما اینجا هستیم تا دوست داشته باشیم و دوست داشته شویم. ارتباط با دیگری، بُعد جدیدی به وجود ما در این قلمرو زمینی می‌ افزاید.

اما، انگیزه واقعی شما برای ادامه این رابطه چیست؟ آیا برای تجربه لذت و شیرینی با هم بودن است یا برای فرار از خلاء درون؟

وقتی تصمیم می‌ گیرید رابطه را به سطح بعدی ببرید، مطمئن شوید که به دلایل درستی این کار را انجام می‌ دهید.

اگر اخیرا مقاومتی برای شما ظاهر شده است، به آن فکر کنید و به آنچه می گوید گوش دهید.

مثل همیشه، بدانید که بهترین راه برای پیشبرد این است که فضا را برای یک گفتگوی باز و صادقانه فراهم نمایید. نگاه خود را به سمت درون بچرخانید و نیت واقعی خود را درک کنید.
آبان

اما، زندگی بدون عشق چیست؟ زندگی بدون وجود افرادی که شادی، زیبایی و درخشش را به جهان شما می آورند چیست؟

امروز، شما هدایت می‌ شوید تا به رشته‌ های مقدسی که شما را به شیوه منحصر به فرد خودتان به دیگران متصل می‌ کند، احترام بگذارید.

یک تولد، عروسی یا نوعی جشن در این هفته برای شما پیش بینی می شود؛ این مراسم، به شما این فرصت را می دهد تا با کسانی که به آن ها اهمیت می دهید در سطح عمیق تری ارتباط برقرار کنید.

مسائل در زمینه عشق و عاشقی ممکن است کمی مشکل به نظر برسد، به خصوص اگر شخص ثالثی در آن دخیل باشد. اگر شما شخص ثالث در معادله هستید، با دقت قدم بردارید.
آذر

وقت آن است که به شهود خود احترام بگذارید، به خصوص اگر بیش از حد به انرژی مردانه خود متکی بوده اید. وقت آن است که به آن انرژی زنانه الهی احترام بگذارید.

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، با اختصاص دادن زمان به خودتان شروع کنید. قرار گرفتن در حالت آرامش به شما امکان می دهد ترازو را متعادل کنید!

با این اوصاف، از شما خواسته می‌ شود که به نشانه‌ ها و همزمانی‌ های ظریفی که در اطراف تان آشکار می‌ شوند توجه کنید.

پیشگوی درونی شما از طریق این تلنگرهای ملایم با شما ارتباط برقرار می کند و شما را به سمت آنچه که واقعا با هدف روح تان هماهنگ است، هدایت می کند.

از طرفی، اگر مشتاق مطالعه تاروت یا هر شکل دیگری از پیشگویی بوده اید، این پرچم سبز کیهانی شماست تا به مربی مورد اعتماد خود مراجعه کنید! آرام باشید و گوش کنید. شما در جهت هدف تان سوق داده می شوید!
دی

شما دوست داشتنی ترین، باهوش‌ ترین و جذاب‌ ترین فرد در هر جمعی هستید، و قصد ندارید چیزی از این جذابیت کم کنید! اما در مورد مغناطیس تان! در حال حاضر فراتر از حد معمول است!

از این قدرت برای الهام گرفتن برای ایجاد یک تغییر استفاده کنید؛ برای الهام بخشیدن به اطرافیان تان تا به نحوی عمل کنند که بالاترین و بزرگترین خیر جمعی را به همراه داشته باشد.

شما به اینجا آمده اید تا یک زندگی پرشور داشته باشید! قدرت خود را برای تاثیرگذاری بر تغییرات در سطح جمعی به کار بگیرید.
بهمن

ناشناخته ها، مکانی رام نشده و غیر قابل پیش بینی برای خلوت و جستجو است. مکانی است که به همان اندازه که خطرناک است، جذابیتش نفس در سینه حبس می کند.

اما معلوم می‌ شود که این مکان جای تعلق واقعی است، و شجاعانه ترین و مقدس‌ ترین مکانی است که تا به حال در آن ایستاده‌ اید.

از شما خواسته می شود که در طول هفته، این سخنان نویسنده مشهور، برنه براون را به خاطر بسپارید.

به یاد داشته باشید که ترس ها و ناامنی های ما زمانی که به تغییر نزدیک تریم، بیشترین تاثیر را دارند.

آن ها را از دور مشاهده کنید، بفهمید که از کجا سرچشمه می گیرند و سپس با عشق آن ها را رها کنید.

چیزی به ما می گوید که شما آماده گسترش، صعود و تکاملی فراتر از وحشیانه ترین رویاهای خود هستید! اکنون، زمان ورود به مرحله بعدی است!
اسفند

راهی که انتخاب کرده اید، راه آسانی نیست. اما شما بهتر از هر کس دیگری می دانید که موفقیت همیشه ناشی از پیروزی های سریع یا تلاش مداوم و تعهد به چشم انداز بلند مدت نیست.

بنابراین، زمانی که «انضباط» را به عنوان ابرقدرت خود در نظر می گیرید، در تلاش خود ثابت قدم باشید.

همچنین ممکن است تمایل شدیدی برای ارتباط با جنبه معنوی خود یا بازدید از یک مکان مقدس داشته باشید. با توجه به تعهدات تان، ممکن است امکان مرخصی برایتان وجود نداشته باشد.

بنابراین، در نظر بگیرید که چگونه می توانید مراقبه و ذهن آگاهی بیشتری را در زندگی روزمره خود بگنجانید.

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید