یارانه کمک معیشتی 700 هزار تومانی برای این خانوارها | دریافت کمک هزینه جدید دولت با این روش ها

خبر جدید از پرداخت یارانه و کمک هزینه دولت را در مکتوب نامه بخوانید.


یارانه معیشتی

مسئول قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور کهگیلویه و بویراحمد، از توزیع بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بخش پاتاوه خبر داد.

 حمید پسند گفت: در ذیل برنامه‌های کنگره ملی ۲ هزار شهید استان این بسته‌های معیشتی توسط قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور استان توزیع شد.
وی با بیان اینکه این بسته‌ها شامل برنج، حبوبات، قند، روغن و مواد شوینده است افزود: ارزش ریالی هر بسته ۷ میلیون ریال است.
امام جمعه پاتاوه هم گفت: از سال ۱۴۰۲ تا کنون بیش از هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه و ۲ هزار بسته معیشتی به نیازمندان بخش پاتاوه توسط گروه جهادی طلایه داران ظهور استان و نهاد امام جمعه اهدا شد.

پویش ملی «عید تا عید» در راستای جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی و ارتقای سطح رفاه و معیشت مددجویان بهزیستی استان راه اندازی شد.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: پویش ملی «عید تا عید» با هدف مشارکت جمعی و استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران در راستای تامین بخشی از نیازمندی‌های معیشتی خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی در استان همدان از عید سعید قربان آغاز شده و تا عید غدیر ادامه دارد.

مرتضی حیدری گفت: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند نذورات نقدی و غیرنقدی خود را برای ارسال سریع به جامعه هدف بهزیستی به ادارات کل بهزیستی استان، ادارات بهزیستی شهرستان‌ها، مجتمع‌ها و موسسه‌های خیریه تحت نظارت بهزیستی تحویل دهند.

او گفت: در روز عید سعید غدیر نیز طرح اطعام غدیر با مشارکت خیران و مردم استان اجرا خواهد شد.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان با قدردانی از خیرین و مردم نیکوکار برای کمک به نیازمندان زیرپوشش بهزیستی گفت: مردم استان در اجرای پویش‌های مختلف از جمله “پویش همدلی مومنانه در ماه رمضان” و “جمع‌آوری وجوه‌های فطریه” برای حمایت از اقشار کم برخوردار همواره پیشگام بوده‌اند.

حیدری گفت: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۹۲۷۸۳۹۳ به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان و همچنین شماره شبا ۲۱۰۱۰۰۰۰۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ IR به نام مشارکت‌های سازمان بهزیستی کشور نزد بانک مرکزی اهدا کنند.

مدیرکل بهزیستی استان گفت : برای استفاده از پتانسیل و ظرفیت مردم نوع دوست و خیّر استان در جهت تأمین بخشی از نیازمندیهای خانواده های تحت پوشش ، پویش عید تا عید در سطح استان اجرا خواهد شد.

محمدپوری تصریح کرد: هم استانی های عزیز می توانند همچون سنوات گذشته در عید قربان گوشت نذری و قربانی خود را جهت تحویل سریع به جامعه هدف بهزیستی به ادارات بهزیستی در سراسر استان تحویل نمایند.

وی با اشاره به برگزاری پویش عید تا عید در بهزیستی استان افزود: اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی و کلیه ادارات بهزیستی شهرستانها و پایگاه های بهزیستی ارومیه و شیرخوارگاه واقع در خیابان ورزش، مرکز جامع آسیب دیدگان اجتماعی در شهرک‌ایثار ، آماده دریافت نذورات (وجه نقد قربانی گوسفند یا گوشت قربانی) خیّرین هستند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید