فروش فوری خودرو چینی قسطی زیر قیمت بازار ویژه عید غدیر | در این فرصت طلایی اقساطی خودرو شاسی بخرید

شرکت‌های خودروسازی چینی با شناخت صحیح از بازار خودروی ایران و هدف گذاری هوشمندانه به خوبی در این بازار عرض اندام می‌کنند. کمپانی چانگان یکی از این شرکت‌های نامدار در صنعت خودروسازی است که در بازار خودرو ایران نیز به خوبی فعالیت می‌کند.


فروش فوری خودرو

این کمپانی، به تولید خودروهای سواری و تجاری مشغول است ‌و محصولات خود را با برندهای چانگان و چانا به بازار معرفی می‌کند. چانگان CS35 نخستین خودرو شاسی بلند این شرکت چینی محسوب می‌شود که در سال 2013 طراحی شده است.

در این فروش اقساطی قیمت چانگان سی اس 35 یک میلیارد و 630 میلیون تومان است و برای خرید، پرداخت حداقل 50 درصد از قیمت خودرو یعنی مبلغ 815 میلیون تومان الزامی خواهد بود.

50 در باقی مانده در اقساط 6، 12، 18، 24 و 30 ماهه قابل پرداخت است. در صورت انتخاب اقساط 6 ماهه مبلغ هر قسط 164 میلیون و 358 هزار تومان خواهد بود. در اقساط 12 ماهه مبلغ هر قسط به 94 میلیون و 404 هزار تومان می‌رسد.
مبلغ قسط چانگان سی اس 35 در اقساط 18 ماهه 71 میلیون و 86 هزار تومان و در اقساط 24 ماهه 59 میلیون و 427 هزار تومان است. در نهایت برای اقساط بلند مدت 30 ماهه مبلغ اقساط این خودرو 52 میلیون و 431 هزار توامان خواهد بود.

شرایط فروش اقساطی چانگان سی اس 35

در این فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری به فروش می‌رسد و سند نیز به نام خریدار ثبت می‌شود.

مرحله جدید فروش محصولات کرمان موتور با ظرفیت محدود از روز سه شنبه 29 خردادماه 1403 فعال خواهد شد.

کرمان موتور شرایط فروش سه محصول خود را به‌صورت نقدی و اقساطی ویژه نیمه دوم خرداد اعلام کرده است. این شرایط از 29 خرداد آغاز و تا 15 تیر و یا پایان ظرفیت فروش ادامه خواهد داشت.

مطابق اعلام شرکت کرمان موتور در این طرح های فروش، پیکاپ KMC T8 به صورت نقدی و اقساطی با تحویل 60 روزه، شاسی‌بلند KMC A5 به صورت اقساطی با تحویل 90 روزه و سدان جک J4 به صورت نقدی و اقساطی با تحویل 90 روزه به فروش می رسد.

KMC A5 کرمان موتور با قیمت ۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به صورت اقساطی از ۲۹ خرداد تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی در آدرس https://customer.kermanmotor.ir به فروش می رسد. پیش پرداخت خودرو A۵ مبلغ ۱ میلیارد تومان است و در اقساط ۱۸ و ۳۰ ماهه به فروش خواهد رسید.مبلغ اقساط در پیش فروش ۱۸ ماهه ۶ قسط حدود ۶۰ میلیون تومانی است و در فروش ۳۰ ماهه ۱۰ قسط حدود ۴۴ میلیونی از خریداران دریافت خواهد شد.

مدل خودرو A۵ در این طرح فروش ۱۴۰۳ اعلام شده و سند خودرو تا تسویه نهایی در رهن شرکت کرمان موتور است. زمان تحویل خودرو در این طرح پیش فروش ۹۰ روز کاری اعلام شده است و خودرو A۵ در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای متالیک عرضه می شود.

اقساط به صورت هر سه ماه یک چک محاسبه شده است و تاریخ اولین چک ۱۵ آذر ۱۴۰۳ می باشد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید