فروش خودرو هوندا سیتی در بازار ایران | معرفی هوندا سیتی + قیمت و شرایط خرید

به تازگی شرایط فروش هوندا سیتی توسط شرکت آذریوردسال اعلام شده و متقاضیان می توانند پرداخت اولیه را برای خرید این سدان انجام دهند.


بر اساس بخشنامه جدید منتشر شده توسط شرکت آذریوردسال، شرایط فروش هوندا سیتی به عاملیت های فروش این شرکت اعلام شده است. این شرایط فروش غیر قطعی است و قیمت نهایی در زمان صدور دعوتنامه مشخص خواهد شد. بر اساس شرایط فروش اعلامی، متقاضیان این خودرو فرصت دارند تا از تاریخ ۳ تا ۶ تیرماه مبلغ ۸۵۰ میلیون تومان را پرداخت نمایند و موعد تحویل خودروها هم ۹۰ روز کاری خواهد بود.

مبلغ باقی مانده در زمان صدور دعوتنامه پرداخت می شود و جریمه تاخیر ۲.۵ درصد و بصورت ماهانه محاسبه می شود. لازم به ذکر است هوندا سیتی سه سال یا ۶۰ هزار کیلومتر گارانتی دارد و در رنگ های خاکستری و سفید عرضه می شود.

نام خودرو قیمت علی الحساب مبلغ پیش پرداخت موعد تحویل

هوندا سیتی ۱,۷,۰۰۰,۰۰۰ ۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۹۰ روز

زیر کاپوت هوندا City یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی GDI را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۱۲۱ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۴۵ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع نیمه مستقل محور پیچشی است و مصرف سوخت ترکیبی ۶.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای این خودرو ثبت می شود. نهایت سرعت در این سدان ساب کامپکت ۱۹۸ کیلومتر بر ساعت است.

در هوندا سیتی سامانه وارداتی ها امکانات ایمنی و رفاهی نظیر ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، پدل شیفتر، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، دوربین دنده عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر ۸ اینچی مالتی مدیا، اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو، سنسور نور، چراغ های LED، رینگ های آلومینیومی و…. را می بینیم.

به نظر می‌­رسد که تغییرات فضای کابین هوندا سیتی 2023 به اضافه شدن دکمه کنترل صدا به فرمان محدود شده است. طبق کاتالوگ رسمی این محصول، هوندا سیتی وارداتی با امکانات و تجهیزات زیر عرضه می‌شود:

. ایربگ راننده، سرنشین جلو، پرده‌ای و جانبی

. سنسور باد تایر

. کروز کنترل

. هشدار ایمنی

. 4 اسپیکر

. دنده پشت فرمان

. فرمان چرمی با دکمه‌های کنترلی

. روکش پارچه‌ای صندلی‌ها

. کی‌لس استارتر

. دوربین عقب

. کولر اتوماتیک

. نمایشگر 8 اینچی لمسی

. اپل کار پلی و اندروید اتو

. سنسور نور

. و …

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید