🔥98

فوری / ترمیم حقوق کارگران کلید خورد | افزایش حقوق کارگران با پرداخت بن کارت جدید

زمان واریز بن‌کارت برای کارگران مشخص شد.


مستمری

زمان واریز بن‌کارت برای کارگران ارکان ثالث مناطق نفت‌خیز جنوب مشخص شد.

نمایندگان کارگران ارکان ثالث مناطق نفت‌خیز جنوب در تماس با خبرنگار ایلنا، از به نتیجه رسیدن پرداخت بن‌کارت خبر دادند.

آن‌ها افزودند: در تماسی که با مدیریت مالی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب داشتیم، اعلام شد بن‌کارت به صورت ماهیانه در نفت‌کارتِ کارگران ارکان ثالث واریز خواهد شد که بک پی آن از فروردین ماه ۱۴۰۳ است.

افزایش حقوق کارگران با پرداخت بن کارت جدید

به گفته آن‌ها، زمان واریز نهایتاً تا اوایل مرداد ماه است و با توجه به فرایند اداری، بستگی به پیمان‌ها دارد.

بن‌ کارت چیست؟

بن‌کارت کارتی است برای واریز وجوه مربوط به کمک خرید غیر نقدی کارکنان (بن) سازمان‌ها و موسسات که در حال حاضر به صورت کاغذی به کارکنان ارائه می‌شود. با ارائه این کارت، کارکنان سازمان‌ها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز دارای دستگاه کارتخوان فروش و یا از طریق محیط اینترنت، نسبت به خرید کالا و خدمات مورد نیاز خود اقدام نمایند.

در بن‌کارت علاوه بر اینکه امکان شارژ مبالغ کمک خرید غیر نقدی در فواصل متوالی وجود دارد، در وقت و هزینه موسسه نیز صرفه جویی شده و از سرعت و دقت بیشتری برخوردار است.

ویژگی‌های بن کارت

بن‌کارت‌ها یک بار برای کلیه کارکنان تابعه سازمان صادر و طبق برنامه زمان‌بندی سازمان ذی‌ربط در فواصل متوالی شارژ (مبلغ دار) می‌شود.
امکان استفاده از بن‌کارت در فروشگاه‌های دارای دستگاه کارتخوان که مدنظر سازمان متبوعه باشد وجود دارد، لذا محدود نمودن محل خرج بن کارت‌ها به فروشگاه‌های خاص نیز به سهولت میسر است.

همان‌گونه که بن‌های کاغذی با نام صادر می‌شود، امکان ارائه بن‌کارت با نام و شماره مشخص برای تک‌تک افراد سازمان وجود دارد.
از نظر حفظ پارامترهای امنیتی، بن کارت‌ها مانند سایر کارت پول‌های الکترونیکی دارای رمز مخصوص می‌باشند.

با توجه به فرآیند طولانی صدور و توزیع بن‌های کاغذی در ارگان‌ها وسازمان‌های مختلف، با یک بار توزیع بن ‌کارت، علاوه بر اینکه امکان شارژ مبالغ کمک خرید غیر نقدی در فواصل متوالی وجود دارد، در وقت و هزینه موسسه نیز صرفه جویی شده و از سرعت و دقت بیشتری برخوردار است.

دارنده بن‌کارت می‌تواند با مراجعه به پایانه‌های خود‌پرداز، خدمات زیر را دریافت کند:

۱- اعلام مانده کارت

۲- اعلام ۱۰ گردش آخر کارت

۳- تغییر رمز کارت

۴- تغییر رمز اینترنتی کارت

۵- پرداخت قبوض

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید