🔥31

چند راه برای شناخت شریک عاطفی | چگونه رابطه عاطفی خود را بهبود ببخشیم؟

به دلیل ویژگی های رفتاری متفاوت آقایان ممکن است زنان قضاوت های اشتباهی درباره مردان داشته باشند این مطلب به شما برای شناخت بهتر مردان کمک زیادی خواهد کرد.


همسر

گرچه این روزها بسیاری از تبعیض جنسیتی بین خانم ها و آقایان گله مندند و معتقدند که خانم ها مورد ظلم قرار گرفته و حقوقشان با مردان برابر نیست باید بگوییم که در جامعه ما گاهی آقایان نیز مظلوم واقع می شوند و قضاوت های متفاوت و اشتباهی در موردشان وجود دارد. برخی از خانم ها اعتقاد دارند که همه مردها سر و ته یک کرباسند و نگرششان به زن‌ها کوته‌ فکرانه است و همه خصوصیات مشترکی با هم دارند اما این از واقعیت دور است. در این بخش از نمناک به بیان چند قضاوت نادرست در مورد آقایان می پردازیم که زیاد شنیده اید.

خیانت

این روزها خیانت به یکی از مسائل مهم زندگی زناشویی تبدیل شده که هر کسی ممکن است به آن دچار شود و صرفا مختص به آقایان نیست و برخلاف باور بسیاری از افراد تنها آقایان خیانت نمی کنند و هیز و چشم چران نیستند بلکه این خصلت در افرادی(چه زن و چه مرد) وجود دارد که متعهد نبوده و مشکلات رفتاری و تربیتی فراوان دارند. عوامل مؤثر در خیانت بسیارند و دلایل بی‌شماری ممکن است منجر به خیانت و برقراری ارتباط صمیمی و عاشقانه با فردی خارج از زندگی زناشویی بشود.

همه مردها بی احساسند!

بسیاری از خانم ها فکر می کنند که مردها بی احساس ترین موجودات روی زمین هستند اما مرد ها مانند زن ها دارای احساسات بوده اما بیان احساسات برایشان دشوار است و با نشان ندادن احساس خود می خواهند خود را محکم و قوی نشان دهند. در بسیاری مواقع مرد ها فکر می کنند،با همسرشان زبان مشترکی ندارند و حرف زدن از احساسات شان به قیمت یک سوء تفاهم بزرگ تمام می شود.

همه مردها چشم دیدن خانواده همسر را ندارند!

یکی از قضاوت های غلطی که درباره آقایان شنیده می شود، این است که آنها چشم دیدن مادر زن و خانواده همسرشان را ندارند اما این درست نیست و بسیاری از آقایان ارتباط خوبی با خانواده همسر دارند، در بسیار از ازدواج ها، میان خانواده هر دو طرف تفاوت های وجود دارد و عدم مدیریت درست این تفاوت ها منجر به بروز مشکلاتی در زندگی مشترک زوج ها می شود.

ابراز علاقه همه مردها تنها به یک دلیل است!

این جملات را زبان برخی زنان شنیده اید که می گویند مردها نگاه جنسی به زن دارند و زنان را ابزار جنسی می‌بینند اما این مردان در حداقل هستند، آقایانی که روان سالمی دارند و تربیت خانوادگیشان درست است، به خانم ها احترام می گذارند و به دنبال همراهی، وفاداری و پیوستگی عمیق با زن زندگیشان هستند. گرچه داغ این ننگ بر مردان زده شده که نگرششان به زن‌ها کوته‌ فکرانه است اما این از واقعیت خیلی دور است.

همه مردها تنها به مادرشان وابسته اند!مادر اولین آموزگار است و نقش مهمی در زندگی فرزندان دارد به همین خاطر در کشور ما احترام به والدین به خصوص مادر تا حد زیادی رعایت می شود و فرزندان حتی بعد از ازدواج نیز رابطه احساسی خود با مادرشان را حفظ می کنند. انگ بچه ننه بودن از طرف خانم ها به بسیاری از آقایان زده می شود اما برخلاف این قضاوت نادرست همه آقایان بچه ننه نیستند. آقایانی که به بلوغ فکری درستی رسیده باشند، بعد از ازدوج اولویتشان همسر بوده و می توانند بین همسر و خانواده خود ارتباط درست برقرار کنند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید