🔥2

کد مورس همستر امروز ۲۹ شهریور | چگونه سکه‌های همستر را نقد کنیم؟

کد مورس همستر امروز ۲۹ شهریور اعلام شد.


همستر

کد مورس امروز همستر کامبت کلیدواژه OKX است که می‌توانید با کمک راهنمای زیر آن را وارد کنید:

O: — — —
K: — • —
X: — • • —

برای واردکردن کد مورس، ابتدا یک بار روی بخش Daily cipher در بالای صفحه بزنید تا رنگ سکه مانند تصویر زیر به قرمز تغییر کند. بعد از این کار می‌توانید مطابق راهنمای بالا، کد امروز را وارد کنید. به ازای هر • یک بار روی صفحه زده و به ازای هر ـ انگشت خود را لحظاتی روی صفحه نگه دارید. ویدئو زیر نمونه‌ای از نحوه واردکردن کد مورس همستر کامبت است.

کد مورس یک قابلیت جذاب در بازی تلگرامی همستر کمبات است که با واردکردن آن می‌توانید روزانه یک میلیون سکه رایگان پاداش بگیرید. واردکردن این کد در بازی ساده است و در زمان کوتاهی انجام می‌شود.

کد مورس چیست؟

کد مورس یک روش قدیمی برای انتقال پیام است که در آن به جای حروف از یک رشته متشکل از نشانه‌های بلند و کوتاه (ـ و •) استفاده می‌شود. این روش انتقال پیام در گذشته برای ارتباط از طریق تلگراف نیز کاربرد داشت. تصویر زیر راهنمای کامل حروف الفبای انگلیسی بر اساس کد مورس است. با کمک این راهنما، فقط با دانستن رمز هر روز همستر می‌توانید آن را در بازی وارد کنید.

همستر چه تاریخی لیست می‌شود؟

همستر کامبت بالاخره لیست میشه! طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، توکن HMSTR بازی محبوب همستر کامبت در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۵ مهر ۱۴۰۳) در صرافی‌های مختلف قابل معامله خواهد بود. این اتفاق مهم که در نقشه راه پروژه هم پیش‌بینی شده بود، فرصت جدیدی برای کاربران برای خرید و فروش این توکن فراهم می‌کند.

همستر لیست بشه چیکار کنیم؟

همان‌طور که گفته شد بزودی توکن این بازی جذاب و پر سروصدا لیست خواهد شد. پس از لیست شدن همستر، برای فروش توکن همستر کامبت باید مراحل زیر را انجام دهید:

۱)      انتخاب صرافی و انتقال همسترها به آن: صرافی‌ای را که همستر کامبت را لیست کرده است انتخاب کنید.

۲)      یافتن آدرس کیف پول: در صرافی، آدرس کیف پول مخصوص به همستر کامبت را پیدا کنید. این آدرس معمولاً در بخش کیف پول یا دارایی‌های شما قابل مشاهده است.

۳)      کپی دقیق آدرس: آدرس کیف پول را با دقت کپی کرده و در هنگام انتقال در کیف پول خود وارد کنید. هرگونه اشتباه تایپی منجر به از دست رفتن دائمی توکن‌های شما خواهد شد.

۴)      تایید تراکنش: پس از وارد کردن آدرس و تایید اطلاعات در کیف پولتان، تراکنش انتقال شما آغاز می‌شود و همسترها به صرافی انتقال می‌یابد. مدت زمان تایید تراکنش بسته به شبکه بلاکچین متفاوت است.

۵)      فروش توکن HMSTR: با گذاشتن اوردر‌های فروش توکن‌های خود را بفروشید و آنها را به تتر یا USDT یا سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید. بسته به قیمت ارزهای دیجیتال مقدار رمزارز دریافتی ممکن است متفاوت باشد.

۶)      انتقال تتر یا سایر ارز دیجیتال و تبدیل آن به ریال: متاسفانه صرافی‌های خارجی امکان پرداخت وجه به صورت ریالی را ندارند. در نتیجه یا از صرافی داخلی (در صورت لیست شدن همستر در آن) استفاده کنید یا دارایی خود را از صرافی خارجی به یک صرافی دیگر داخلی منتقل کرده و آنجا شروع به نقد کردن دارایی‌های خود کنید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید