انتظار همستر بازها به پایان رسید | همستر کامبت لیست شد

امروز شنبه ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ کد مورس بازی Hamster Kombat کشف و ارائه شد و بازی کنندگان می‌توانند همین الان نسبت به دریافت پاداش یک میلیون سکه‌ای آن اقدام کنند.


همستر

بازی همستر کامبت با کاربران بی شمار، از یک سرگرمی صرف فراتر رفته و گفته می شود که به زودی به درآمدزایی برای مخاطبانش تبدیل می شود. در این بین چند روزی است که طراحان بازی همستر کامبو، کد مورس  را راه انداخته اند.

کد مورس همستر امروز ۳۱ شهریور

فصل اول بازی همستر کامبت رسماً به پایان رسید. در محیط جدید بازی آیتم کد مورس حذف شده است و دیگر توسط بازی ارائه نمی‌شود. برای دیدن تغییرات جدید این بازی می‌توانید به ربات همستر کامبت مراجعه کنید.

همه اکانت‌های همستر صفر شد و به جای سکه و پروفیت، الماس جایگزین شد.

توجه داشته باشید همستر کامبت ۵ مهرماه ۱۴۰۳ در صرافی‌های رمزارزی لیست می‌شود.

همستر در کدام صرافی‌ها لیست می‌شود؟

تیم توسعه این بازی در کنار اعلام اینکه همستر کامبت کی لیست می.شود، تعدادی صرافی را نیز برای این رویداد معرفی کرده‌اند.

بر همین اساس، به نظر می‌رسد که اولین صرافی «کوکوین» (KuCoin) خواهد بود.

از طرفی، صرافی «بینگ ایکس» (BingX) نیز حساب همستر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کند و به همکاری‌های خود با این بازی اشاره کرده است.همچنین، کارشناسان انتظار دارند که این توکن در «بایننس» (Binance)، «اوکی‌ایکس» (OKX)، «بیت گت» (Bitget)، «اچی‌تی‌ایکس» (HTX) و «بای بیت» (Bybit) نیز لیست شود.

علاوه‌بر آن، با فرارسیدن زمان لیست شدن همستر کامبت، صرافی‌های معتبر ایرانی، مانند اینوکس نیز امکان خرید و فروش ارز همستر را برای شما فراهم خواهند کرد و قیمت همستر کامبت پس از لیست شدن مشخص می‌شود.

لیست شدن به این معنی است که از عملکرد شما اسکرین‌شات گرفته می‌شود و به زودی کارنامه اعمال شما می‌آید.

کد مورس چیست؟

کد مورس یک روش قدیمی برای انتقال پیام است که در آن به جای حروف از یک رشته متشکل از نشانه‌های بلند و کوتاه (ـ و •) استفاده می‌شود. این روش انتقال پیام در گذشته برای ارتباط از طریق تلگراف نیز کاربرد داشت. تصویر زیر راهنمای کامل حروف الفبای انگلیسی بر اساس کد مورس است. با کمک این راهنما، فقط با دانستن رمز هر روز همستر می‌توانید آن را در بازی وارد کنید.

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید