🔥3

تست هوش | اگر تو ۷ ثانیه به این سوال جواب بدی جایزه می‌گیری!

ماموریت شما در تست هوش تصویری شناخت ربات این است که شما باید تشخیص دهید کدام فرد یک ربات است؟ پس


هوش

سوال این آزمون ساده است: در این آزمون شما دو تصویر متفاوت را مشاهده می کنید که در آن دو زوج دیده می شوند که شاید در نگاه اول همه جیز عادی به نظر برسد ولی یکی از این افراد انسان نمی باشد و یک ربات بسیار یشرفته می باشد،آیا میتوانید این ربات را تشخیص دهید؟ شاید پیدا کردن پاسخ این آزمون برای یک تیزهوش سخت نباشد!؟ برای رمزگشایی این آزمون فقط ۷ ثانیه فرصت دارید و باید بگویید کدام فرد یک ربات است.

تست هوش تصویری شناخت ربات

ماموریت شما در تست هوش تصویری شناخت ربات این است که شما باید تشخیص دهید کدام فرد یک ربات است؟ پس هوش و عقل خود را به کار بیندازید. آیا می‌توانید در عرض ۷ ثانیه کشف کنید کدام فرد یک ربات است؟

پاسخ تست هوش تصویری شناخت ربات

آیا توانستید بفهمید کدام فرد یک ربات است؟ غلبه بر ماموریت امروز آنقدرها هم آسان نبوده، اما غیرممکن هم نیست، فقط باید به تخیل خود اجازه می دادید و سرنخ ها را دنبال کنید. اگر این چالش را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی خود دریغ نکنید. اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، ۵ ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش تصویری شناخت ربات: زن تصویر سمت راستی ربات است به پاهای وی نگاه کنید که نشان از وصل شدن قطعات در آن وجود دارد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید