🔥2

تست هوش | هوش خودت رو با پیدا کردن عدد گمشده محک بزن!

برای رمزگشایی این آزمون فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید. در واقع بگویید جواب علامت سوال چند می شود. 


هوش

تست هوش اعداد گمشده در پازل تاس ها: سوال این آزمون ساده است: شما تعدادی تاس را مشاهده می کنید که در آن اعدادی پشت سر هم نوشته شده اند، شما باید جواب نهایی این معادله هوش را با توجه به فرمول نهفته داخل این دنباله که مخفی است تشخیص دهید؟ دلیل خود را بگوئید. برای رمزگشایی این آزمون فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید. در واقع بگویید جواب علامت سوال چند می شود.

باید بدانید که در آزمون ها و معماهای تصویری همانند تست هوش اعداد گمشده در پازل تاس ها، شما در کنار آنکه باید از تمام مهارت های شناختی خود برای بررسی جزئیات تصویر استفاده کنید، اما در نهایت برای ارائه پاسخ نهایی باید از سطح تحلیل و منطق بالا برخوردار باشید.

تست هوش اعداد گمشده در پازل تاس ها

بنابراین برای اینکه بتوانید این معمای تصویری را حل کنید، در ابتدا لازم است که با تمام دقت و حواس خود، جنبه های مختلف تصویر تست هوش اعداد گمشده در پازل تاس ها را مورد بررسی قرار دهید. ماموریت شما در تست هوش اعداد گمشده در پازل تاس ها این است که شما باید با توجه به فرمول نهانی در دنباله جواب نهایی را تشخیص دهید؟ پس هوش و عقل خود را به کار بیندازید. آیا می‌توانید در عرض ۱۰ ثانیه جواب علامت سوال را بدهید؟

پاسخ تست هوش یافتن عدد گمشده

آیا متوجه اولویت علامتها در معادله شدید؟ غلبه بر ماموریت امروز آنقدرها هم آسان نبوده، اما غیرممکن هم نیست، فقط باید به تخیل خود اجازه می دادید و سرنخ ها را دنبال کنید. اگر این چالش را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی خود دریغ نکنید. اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، ۵ ثانیه دیگر فرصت دارید.

پاسخ تست هوش اعداد گمشده در پازل تاس ها: دومینوی بعدی دارای عدد ۵ در بالا و ۲ در پایین است. این کار به دلیل منطقی است که دومینو از آن تبعیت می کند: تکرار همان عدد دو بار پشت هم در بالا و سپس کاهش یک عدد در قسمت پایین.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید