🔥4

تست هوش | ۷ ثانیه فرصت داری تا دکتر تقلبی رو پیدا کنی!

ماموریت شما در تست هوش تصویری شناخت دکتر تقلبی این است که شما باید تشخیص دهید کدام دکتر تقلبی می باشد؟


هوش

سوال این آزمون ساده است: در این آزمون شما تصویری از سه دکتر را مشاهده می کنید که در بیمارستانی عکس گرفته اند،یکی از این دکترها واقعی نمی باشد و ادای پزشکان را در می آورد،آیا می توانید وی را شناسایی کنید؟ شاید پیدا کردن پاسخ این آزمون برای یک تیزهوش سخت نباشد!؟ برای رمزگشایی این آزمون فقط ۷ ثانیه فرصت دارید و باید بگویید کدام دکتر تقلبی می باشد.

تست هوش تصویری شناخت دکتر تقلبی

ماموریت شما در تست هوش تصویری شناخت دکتر تقلبی این است که شما باید تشخیص دهید کدام دکتر تقلبی می باشد؟ پس هوش و عقل خود را به کار بیندازید. آیا می‌توانید در عرض ۷ ثانیه کشف کنید کدام دکتر تقلبی می باشد؟

پاسخ تست هوش تصویری شناخت دکتر تقلبی

آیا توانستید بفهمید کدام دکتر تقلبی می باشد؟ غلبه بر ماموریت امروز آنقدرها هم آسان نبوده، اما غیرممکن هم نیست، فقط باید به تخیل خود اجازه می دادید و سرنخ ها را دنبال کنید. اگر این چالش را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی خود دریغ نکنید. اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، ۵ ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش تصویری شناخت دکتر تقلبی: دکتر سمت چپ شاید در نگاه اول مشکوک به نظر برسد ولی وی به دلیل بیخوابی که داشته استکمی گیج به نظر می رسد و علاوه بر آن کارت دکتر بودنش نیز بر روی پیراهنش می باشد،دکتر وسطی هم به تازگی به بچه ای که داروهایش را نمیخورده با قاشقی که زیر بغل دارد به وی دارو دارده است،فرد سمت راستی زیر روپوش سفید خود لباس پلیس را پوشیده است و کمی از نشان طلاییش نیز از آن بیرون زده است، وی به خاطر ماموریتی خودش را شبیه دکترها درآورده است.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید