فروش اقساطی این محصول ایران خودرو / با ماهی ۱۶ میلیون تارا بخرید! + جدول تیر ۱۴۰۴

شرایط جدید فروش اقساطی تارا را در گزارش زیر بخوانید.


بر اساس آگهی‌های فروش اقساطی تارا در تیر ۱۴۰۴، تارا اتوماتیک V۴ LX مدل ۱۴۰۴ با ۸۲۰ میلیون تومان پیش پرداخت در ۶۰ قسط به مبلغ ۱۶ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان به فروش می‌رسد و تارا اتوماتیک V۴ LX مدل ۱۴۰۴ با پیش پرداخت ۴۴۰ میلیونی و ۴۸ قسط به مبلغ ۲۷ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان پیش فروش می‌شود.

در میان آگهی فروش تارا با اقساط بلند مدت، تارا دنده ای V۱ پلاس شش سرعته مدل ۱۴۰۴ به چشم میخورد که باید حدود ۴۵۲ میلیون تومان پیش پرداخت بپردازید و به مدت ۶۰ ماه اقساط ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی پرداخت کنید. جهت اطلاع کامل از شرایط فروش اقساطی تارا در تیر ۱۴۰۴ جدول زیر را مطالعه کنید.

شرایط فروش اقساطی تارا – تیر ۱۴۰۴

مدل سال تولید کارکرد(کیلومتر) پیش‌پرداخت (تومان) مبلغ قسط ماهانه (تومان) تعداد اقساط
تارا اتوماتیک V۴ LX ۱۴۰۴ صفر ۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۶,۱۴۵,۰۰۰ ۶۰
تارا اتوماتیک V۴ LX ۱۴۰۴ صفر ۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲۷,۲۲۵,۰۰۰ ۴۸
تارا اتوماتیک V۴ LX ۱۴۰۴ صفر ۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰ ۲۳,۷۹۳,۰۰۰ ۳۶
تارا دنده ای V۱ پلاس شش سرعته ۱۴۰۴ صفر ۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰ ۱۸,۵۰۰,۰۰۰ ۶۰
تارا دنده ای V۱ پلاس شش سرعته ۱۴۰۳ صفر ۴۴۱,۰۰۰,۰۰۰ ۳۴,۱۰۰,۰۰۰ ۲۴
تارا دنده ای V۱ پلاس شش سرعته ۱۴۰۴ صفر ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۳۳,۷۵۰,۰۰۰ ۲۴

گفتنی است؛ آگهی فروش اقساطی تارا مربوط به نمایشگاه‌داران خودرو است و اطلاعات جدول فوق از سایت‌های معتبر خریدوفروش خودرو جمع‌آوری شده است و شامل طرح‌ فروش شرکت‌های خودروساز داخلی نیست.

براساس اطلاعات منتشرشده، سدان کی ام سی ایگل در نسخه بنزینی مشخصات فنی‌ِ مشابه با جک J۴ دارد. این خودرو به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۱۰۴ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور مجهز است و جعبه دنده آن از نوع اتوماتیک CVT خواهد بود. لازم به ذکر است که این خودرو یک نسخه برقی هم خواهد داشت، که برای آن در بخش داخلی تغییراتی همچون ترمز پارک برقی و شیفتر چرخان نیز لحاظ شده است.

تارا اتوماتیک در بخش فنی زیر کاپوت خود نسل جدید پیشرانه معروف و محبوب TU۵ را جای داده است، که TU۵ پلاس نام دارد. این قلب تپنده ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی برای تارا اتوماتیک ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور را به همراه دارد. گیربکس تارا اتوماتیک نیز از نوع ۶ سرعته اتوماتیک AT است. یکی از مشکلات تارا اتوماتیک تقه زدن گیربکس آن هنگام تعویض دنده هاست که نسبت به بسیاری از خودروهای هم‌رده، موردی آزاردهنده و منفی تلقی می شود.

آشنایی با طراحی داخلی برلیانس کراس

با ورود به داخل کابین برلیانس C۳ با فضایی نسبتاً ساده و معمولی مواجه می‌شویم که همخوانی چندانی با ظاهر اسپرت و هیجان‌انگیز ماشین ندارد و در جایگاه پایین‌تری نسبت به آن قرار می‌گیرد. البته مواردی مثل: نشانگرهای اسپرت پشت‌آمپر، استفاده از دوخت قرمز برای تودوزی، ظاهر قابل‌قبول غربیلک فرمان و فرم خمیده انتهای کنسول میانی اندکی به جذابیت‌های کابین افزوده‌اند اما با این حال سادگی اکثر قسمت‌ها در کنار جنس خشک پلاستیک‌های بکار رفته، اقتصادی بودن ماشین را به وضح لو میدهد؛ هرچند رقبای قیمتی این محصول هم شرایط چندان بهتری از C۳ ندارند.

در خصوص فضاسازی شرایط به نسبت انتظاری که از یک هاچ‌بک‌کراس کامپکت شهری می‌رود راضی‌کننده است و برخلاف پژو ۲۰۷i، می‌توانیم از صندلی عقبی نیز برای جابجایی سرنشینان بزرگسال استفاده نمائیم؛ ضمن اینکه C۳ یک محفظه صندوق متوسط را در اختیار قرار میدهد که گنجایش آن برای این کلاس بدنه کافی به نظر می‌رسد. بد نیست اشاره کنیم که ابعاد بزرگ‌تر نسخه کراس در قیاس با مدل هاچ‌بک به مواردی نظیر افزایش ارتفاع سیستم تعلیق، باربندهای روی سقف و ضربه‌گیرهای پلاستیکی پیرامونی مربوط می‌شوند و سایز داخل اتاق C۳ کاملاً مشابه H۳۲۰ است.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید