پایگاه خبری مکتوبنامه: مبلغ رفاهی مربوط به سبد ارزاق سهماهه نخست سال برای بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران به بنکارت دی آنان واریز شد.
بر اساس اطلاعیه منتشرشده، این مبلغ ساعاتی پیش به حساب بنکارت دی بازنشستگان مشمول واریز شده و امکان استفاده از اعتبار تخصیصیافته فراهم است.
در این اطلاعیه تأکید شده است که برخی مشمولان ممکن است پیامک واریز را دریافت نکرده باشند؛ از این رو توصیه شده بازنشستگان نسبت به بررسی موجودی بنکارت خود اقدام کنند.
همچنین در صورت وجود هرگونه ابهام، مغایرت یا عدم واریز اعتبار، بازنشستگان میتوانند موضوع را از طریق کانون بازنشستگان بنیاد شهید در استان محل سکونت خود پیگیری کنند.
