روبیو: خواهان توافق با ایران هستیم – مکتوب نامه

سیاسی

روبیو: خواهان توافق با ایران هستیم

نشست مشترک وزیران خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و ایالات متحده آمریکا در منامه آغاز شد.

کد خبر: ۲۰۸۹۲ نویسنده:

پایگاه خبری مکتوب‌نامه: مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا در جریان نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا در منامه گفت: ما خواهان توافق با ایران هستیم، اما نه توافق به هر قیمتی.

وی در اظهاراتی مداخله‌جویان ادعا کرد: کنترل تنگه هرمز توسط هیچ کشوری را نمی‌پذیریم. همیشه برای صلحی پایدار و واقعی تلاش می‌کنیم که امنیت و رفاه آمریکا یا متحدانش را تضعیف نکند.

وزیر خارجه آمریکا افزود: می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که هر تصمیمی در چارچوب توافق با ایران، منافع متحدان ما را در نظر می‌گیرد.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *