🔥513

فوری/فروش فوری خودرو از دم قسط ویژه مادران | فروش فوری خودرو بدون نوبت دهی از فردا

آخرین خبر از فروش فوری خودرو را در مکتوب نامه بخوانید.


فروش فوری خودرو

فروش فوری خودرو در ایران به علت وضعیت بازار خودروها و عوامل مختلف دیگر، امری شایع و یکی از موضوعات مهم و گاهاً اضطراری است که توجه فروشندگان و خریداران خودروها را به خود جلب می‌کند. در زیر به بررسی برخی جنبه‌ها و نکات کلیدی مرتبط با فروش فوری خودرو  می‌پردازیم .دلیل فروش فوری خودرو ممکن است از جمله عواملی مانند نیاز مالی فوری، تغییر شرایط زندگی، نیاز به خرید خودرو جدید و یا مشکلات فنی و سوخت اقتصادی باشد. بازار خودرو در ایران بسیار متغیر و پویا است. عواملی مانند تحریم‌ها، نوسانات ارزی، تغییر قوانین و مقررات، نرخ بهره برداری و همچنین روند تغییر قیمت‌ها می‌توانند تاثیر بسزایی در تصمیم فروشندگان برای فروش فوری خودرو داشته باشند.برای فروش فوری خودرو، فروشندگان می‌توانند از روش‌های مختلفی استفاده کنند.

بخشنامه جدید محصولات بهمن موتور ویژه طرح جوانی جمعیت ویژه مهرماه 1402 طرح مادران اعلام شد.
متقاضیان می توانند از روز شنبه 1 مهرماه تا پایان روز یکشنبه 9 مهرماه با مراجعه به سایت بهمن موتور نسبت ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

فروش فوری خودرو
فروش فوری خودرو

آغاز فروش فوری ایران خودرو

طرح فروش ایران خودرو شهریور 1402 اعلام شد. شرکت ایران خودرو طرح فروش فوق‌العاده دو محصول پرطرفدار خود را از امروز آغاز کرده است.
طرح فروش ایران خودرو شهریور 1402 ابلاغ شد. بزرگترین شرکت خودروسازی ایران، طرح فروش فوق‌العاده دو خودرو محبوب خود شامل پژو پارس و هایما S5 را ویژه متقاضیان اولویت‌بندی شده در سامانه یکپارچه وزارت صمت را ابلاغ کرد. این طرح ویژه اولویت‌بندی پاییز 1402 بوده و از طرف شرکت سازنده پیامک تکمیل وجه دریافت کرده‌اند. لازم به ذکر است که موعد تحویل این خودروها 90 روزه است.

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند بیستمین مرحله فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق‌العاده (فراخوان) خودرو پژو پارس و هایما اس5 ایران خودرو با موعد تحویل 90 روزه صرفاً برای منتخبین اولویت‌های پاییز 1402 ، به شرح جدول ذیل ارائه می‌گردد.

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام نموده‌اند و اسامی ایشان به عنوان بخش اول اولویت پاییز 1402 خودروی پارس و بخش دوم اولویت پاییز 1402 خودروی هایما 5S فروش فوق‌العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می‌توانند دراین بخشنامه ثبت‌نام نمایند.

  • سلام،
    من مادر دوتا بچه هستم، هر دو محصل هستن و همینطور خودمم ادامه تحصیل میدم.
    تو خونه کار میکنم و واقعا سخته برام…
    ی ماشین از دم قسط نیاز دارم تا بتونم باهاش کار کنم هم قسط ماشین پرداخت کنم و خرجی بچهامو دربیارم
    ممنون میشم برای شرایط ما مادرها استثنائی قائل شین

  • قاصد تاریوردیزاده لاهرودی

    اونهای که پول ندارن چکار کنن مگه ما ایرانی نیستیم با کدام درآمد پول داشته باشیم

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید