پایگاه خبری مکتوبنامه: حشمتالله سلیمانی با اشاره به پرداخت حقوق خردادماه بازنشستگان و وظیفهبگیران این صندوق، تاکید کرد که با هماهنگیهای صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه و بانک عامل، تمامی واریزیها تا پیش از ظهر امروز (جمعه) واریز خواهد شد.
اقتصادی
بازنشستگان بخوانند/ خبر داغ برای بازنشستگان در خرداد ماه

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد حقوق خردادماه بازنشستگان و وظیفهبگیران این صندوق با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و بانک عامل در حال پرداخت است.
چرا افزایش حقوق ها کمه. ازکارافتاده کلی هستم. ۲تا دختر مدرسه دارم. نه حق عاءله مندی، نه حق اولاد. چرا کسری ۱۰درصد ازبن معیشت؟بوالله حقمون بدین زیادی توقع نداریم. کرایه خونه ۲ملیون تومن. افزایش ۵ملیون تومن. خدایا به کی بگی. آبادان