بگو عشقت متولد چه ماهی هست تا بگم همسر ایده آلش و چگونه تصور می کنه!

همسر ایده آل، چه زن و چه زن، دارای ویژگی های کلیدی خاصی است که به یک رابطه سالم و رضایت بخش کمک می کند.


برای یک شوهر، ویژگی‌های ایده‌آل شامل حمایت، احترام، درک، شوخ طبعی و مشارکت فعال در کارهای خانه است. یک همسر ایده آل به عنوان کسی توصیف می شود که از نظر فکری محرک است، شنونده خوبی است، می تواند در بحث های معنادار شرکت کند و می تواند اختلافات را به طور سازنده مدیریت کند. هر دو شریک در یک ازدواج ایده آل یکدیگر را در اولویت قرار می دهند، از اهداف یکدیگر حمایت می کنند و توجه و محبت واقعی را نسبت به یکدیگر نشان می دهند. در نهایت، یک همسر ایده آل کسی است که به طور مثبت به رابطه کمک می کند، به شریک زندگی خود احترام می گذارد و با هم برای یک شراکت هماهنگ و عاشقانه همکاری می کند.

فروردین ماه

متولدین این علامت زودیاک نسبت به زنان قوی و مستقل ضعف استثنایی دارند. برج فروردین زمانی را دوست دارد که یک زن با جسارت و آشکارا آنچه را که فکر می کند بگوید و از مشکلات نترسد – سپس آنها با هم کوه ها را جابه جا می کنند. موفقیت و توانایی برای نمایندگان این علامت، آفرودیزیاهای جادویی است.

اردیبهشت ماه
دختری شاد و زنانه که همیشه از او حمایت خواهد کرد، رویای هر اردیبهشتی است. اگر او نیز انگیزه و الهام بخش باشد، او عاشق می شود که هرگز قبلاً نبوده است. مهم است که خیلی دور نروید: دختران قاطع و سرسخت می توانند متولدین این علامت زودیاک را بترسانند.

خرداد ماه
خردادی ها بی قرار دقیقاً همان دختران را می ستایند. به همین دلیل است که متولدین این علامت زودیاک زنان خلاق و دارای حس شوخ طبعی را می پرستند. نکته اصلی جذابیت و تعجب است. کسی که موفق شود قلب خردادی را به دست خواهد آورد.

تیر ماه
متولدین تیر ماه  بیش از همه برای وفاداری ارزش قائل هستند، بنابراین اگر این ویژگی شخصیتی نقطه قوت شما نیست، پس شما قهرمان رمان او نیستید. یک مرد تیر ماهی توسط زنی تسخیر می شود که کاملاً و به طور کامل – تا کوچکترین جزئیات – وقف خواهد شد. او همچنین باید آسیب پذیر و پرشور باشد. اگر مرد او احساس می کند که یک محافظ و نان آور است، پس می خواهد برای همیشه در چنین رابطه ای بماند.

مرداد ماه
زنان روشن و وفادار کسانی هستند که متولدین علامت مرداد را جذب می کنند. آنها فقط توسط یک زن با اعتماد به نفس می توانند تسخیر شوند که می داند چگونه در جهان جذاب و بدرخشد. او نه تنها باید زیبا باشد، بلکه باید باهوش، شاد و خودکفا باشد.

شهریور ماه
مردی که تحت این علامت زودیاک متولد شده است، عاشق دختر “معمولی” همسایه می شود. او به هیچ وجه یک موش خاکستری نیست، برعکس، او زیبا، باهوش است، اما دوست ندارد بیش از حد برجسته باشد. وقتی صحبت از روابط به میان می آید، او ملایم، عملی و منطقی است. زنی که قلب یک مرد شهریور را به دست می آورد، نباید بیش از حد احساساتی یا فعال باشد تا معشوق خود را با فشار خود نترساند.

مهر ماه
نماینده این علامت زودیاک به دنبال زن ایده آل است. او عجله ای ندارد، به کمتر راضی نمی شود و دقیقاً می داند که به چه کسی نیاز دارد. وقتی با یگانه اش ملاقات می کند، هر کاری می کند تا او را خوشحال کند و جایی نرود. مردان مهر معمولاً عاشق زنان آراسته و شیک هستند که همیشه دارای حس شوخ طبعی و ذهن تیزبین هستند.

آبان ماه
مردی که تحت علامت عقرب متولد شده است می خواهد بهترین زن را در کل جهان پیدا کند – نه کمتر. بنابراین اگر او شما را انتخاب کرد، به این معنی است که شما بهترین انتخاب هستید. عقرب عاشق زنی باهوش، سکسی، ماجراجو، پرشور و مستقل خواهد شد.

آذر ماه
برای اینکه نماینده این علامت زودیاک عاشق یک زن شود، باید او را جذب کند، یعنی انرژی باورنکردنی داشته باشد. منتخب او کسی است که به او انگیزه می دهد، الهام می بخشد و به او کمک می کند تا بیشتر به دست آورد. یک زندگی خسته کننده و یکنواخت برای قوس نیست. زنانی که جذب متولدین این علامت می شوند معمولاً دیدنی و تحریک آمیز هستند.

دی ماه
مرد برج دی عجله ای برای عاشق شدن ندارد: زمان زیادی طول می کشد تا سرش را به خاطر یک زن از دست بدهد و این اوست که انتخاب می کند نه او. او هرگز یک دختر وسواسی یا احمق را دوست نخواهد داشت.

او همچنین باید باهوش، سکسی (اما در حد منطق) باشد و قطعا زندگی خود را داشته باشد: شغل، سرگرمی ها، علایق و رویاها.

بهمن ماه
زنی که توسط کسی که تحت این علامت زودیاک متولد شده است دوستش داشته باشد باید چیز خاصی داشته باشد. او همچنین نباید از نشان دادن آسیب پذیری خود بترسد. بهمن زنی را دوست دارد که به نظرات دیگران اهمیتی نمی دهد: او بهتر از دیگران می داند که چگونه و با چه کسی زندگی کند.

اسفند ماه
این نوع از مرد عاشق دوست داشتن است و دوست دارد دوست داشته شود، بنابراین زنی که او را تسخیر می کند باید قلب بزرگی داشته باشد. متولدین این علامت زودیاک عاشق زنی مهربان، سخاوتمند و باز خواهند شد.

او همچنین باید مهربان باشد – هم با مردم و هم با حیوانات. مردان ماهی معمولاً هنر را درک و قدردانی می کنند ، بنابراین منتخب او باید صمیمانه این سرگرمی را به اشتراک بگذارد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید