🔥14406

تست شخصیت شناسی | برای شناخت بهتر افراد فقط کافیه به فرم گوش اونا دقت کنی

یک نگاه در آیینه بیندازید و در این پست ببینید لاله‌ گوش شما چه رازهایی از شخصیتتان را برملا می‌سازد؟

تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی | آیا می‌دانستید فرم لاله‌ی گوش شما می‌تواند ویژگی‌های شخصیتی پنهان شما را آشکار کند؟ شکل گوش شما می تواند موارد زیادی را در مورد شخصیت شما آشکار کند.

در این تست تیپ شخصیتی شما را بر اساس فرم لاله‌ی گوش شما مشخص می‌کنیم. ابتدا عکس زیر را مشاهده کرده و بگویید لاله‌ی گوش شما چه شکلی است؟
تست شخصیت شناسی از روی لاله گوش

حالا باهم ویژگی‌های شخصیتی هر چهار مورد را بررسی خواهیم نمود:

A: لاله‌ی گوش پهن و خیلی بزرگ

اگر لاله‌های گوش خیلی بزرگی دارید، تمایل دارید با آرامش و پیوسته به موقعیت‌های زندگی نزدیک شوید. شما رفتاری مطمئن و مقتدر دارید و به راحتی تسلیم یا نا امید نمی‌شوید. شما متکی به خود هستید و می‌توانید موقعیت‌های سخت را به تنهایی مدیریت کنید. شما یک مثبت‌نگر هستید و کمتر نگران آینده خواهید شد.

B: لاله‌ی گوش کوچک

افراد با لاله‌ی گوش کوچک اغلب به سمت خجالتی بودن و درون‌گرایی تمایل دارند. از وقت‌گذرانی تنها، با افراد خانواده درجه یک یا با دوستان نزدیک لذت می برند. آاگر جز این افراد هستید، نیازی به صحبت کردن در هر موقعیتی را احساس نمی‌کنید، اما در مواقع ضروری، خود را برای مکالمه حاضر می‌کنید. شما خلاق و مشاهده‌گر هستید و به دنبال تایید دیگران نیستید. شما بین تنهایی و معاشرت تعادل برقرار می‌کنید و به شدت اجتماعی یا ضد اجتماعی نیستید.

C: لاله‌ی گوش متصل

کسانی که لاله‌ی گوش چسبیده دارند از نظر عاطفی افراد قدرتمندی هستند. اگر جز این افراد هستید، دارای شخصیت های همدل و فهمیده‌ای هستید که به جای اینکه تحت تاثیر احساسات قرار بگیرید، بر اساس منطق و عقل تصمیم می‌گیرید. شما انعطاف‌پذیر هستید و می‌توانید از شکست‌ها عقب‌نشینی کنید و در زندگی خود به جلو حرکت کنید.
: لاله‌ی گوش چاک‌خورده

افرادی که لاله‌ی گوش نوک‌تیز و چاک‌خورده دارند، تمایل به شهود و تخیل بالا دارند. شما یک روش منحصر به فرد برای نگاه کردن به جهان دارید و از هوش هیجانی خوبی برخوردار هستید. شما روشنفکر و جاه‌طلب هستید و از ابراز احساسات خود ترسی ندارید.

این تست روانشناسی شخصیت چطور بود؟ تا چه حد برای شما و افراد خانواده مطابق بر واقعیت بود؟

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید