پایگاه خبری مکتوبنامه: در متن این پویش آمده: براساس اعلام اولیهٔ مسئولان، مقرر شده بود حقوق بازنشستگان و مستمریبگیران با حداقل ۶۰ درصد افزایش سالانه مصوب پرداخت شود. همچنین اجرای مرحلهٔ سوم طرح همسانسازی هم در دستور کار قرار داشت که میتوانست منجر به افزایش حدود ۳۰ درصدی حقوقها شود.
اما پساز گذشت حدود ۳ ماه از سال و پرداخت حقوقها بر مبنای پارسال، واریزیهای جدید انجام شده که براساس گزارشها، میزان افزایش اعمالشده در برخی موارد حداکثر حدود ۴۵ درصد بوده و با ارقام اعلامشدهٔ اولیه همخوانی کامل ندارد.
