🔥34

حراج بزرگ ایران خودرو با هیولای شرکت | فروش زیر قیمت بازار این خودرو با تحویل 3 ماهه

شرکت ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط پیش فروش و فروش جایگزین برای خودرو دنا پلاس اتوماتیک در اردیبهشت ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

فروش فوری ایران خودرو

در طرح فروش و پیش فروش ایران خودرو، آن دسته از متقاضیان واجد شرایطی که نسبت به ثبت نام خودرو دنا پلاس اتوماتیک اقدام کرده بودند، می‌توانند جهت انتخاب خودرو جایگزین با یکی از محصولات دنا پلاس اتوماتیک، تارا اتوماتیک و رانا پلاس اقدام کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت مکتوب نامه  به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

طبق اعلام ایران خودرو، شرایط انتخاب و واریز وجه برای تعداد محدودی از مشتریان دارای اولویت در سامانه یکپارچه این شرکت مهیا شده است.

در این طرح دناپلاس اتوماتیک با کد کلاس ۷۰۷۱۲ و موعد تحویل ۹۰ روزه با مبلغ ۷۰۰ میلیون و ۱۳۴ هزار تومان، تارا اتوماتیک با کد کلاس ۳۲۳۱۱ و موعد تحویل ۹۰ روزه با مبلغ ۶۸۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و رانا پلاس با کد کلاس ۶۱۰۱۹ و موعد تحویل ۹۰ روزه با مبلغ ۴۵۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به‌صورت فروش قطعی عرضه می‌شوند.

همچنین دنا پلاس اتوماتیک با مبلغ علی‌الحساب ۳۵۰ میلیون تومان و تارا اتوماتیک با مبلغ علی‌الحساب ۳۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در این طرح به‌صورت پیش فروش و با موعد تحویل ۹۰ روزه نیز قابل خرید هستند.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند ظرف مدت 10 روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ikco.ir نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. فعالسازی این طرح روی سایت پس از ارسال پیامک از سوی ایران خودرو صورت خواهد گرفت.

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک – اردیبهشت ۱۴۰۳

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک در اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد. ایران خودرو دنا پلاس اتوماتیک را ویژه منتخبان سامانه یکپارچه عرضه می‌کند.

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط انتخاب و واریز وجه تعدادی محدود از دنا پلاس اتوماتیک را برای مشتریان این خودرو با اولویت‌های بهار ۱۴۰۳ در سامانه یکپارچه فراهم کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش این محصول ایران خودرو در اردیبهشت ماه آشنا خواهیم شد.
متقاضیان طی مدت 10 روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir مراجعه کرده و فرایند تکمل وجه را انجام دهند. همچنین ایران خودرو برای متقاضیان واجد شرایط، پیامک ارسال کرده است.

گجت نیوز

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید