زنی که در عکس بیشتر توجه شما را به خود جلب می کند به شما خواهد گفت که چقدر مادی گرا هستید

یک فرد مادی گرا کسی است که در هر موقعیتی که پیش می آید همیشه به دنبال سود اضافی است.

امروز می توانید بخشی از یک تست شخصیتی جدید باشید که در تمام شبکه های اجتماعی موج می زند. به همین مناسبت، تصویری که در آزمون به شما نشان خواهیم داد، یک تکه کاغذ دو طرفه از یک زن متفاوت را نشان می دهد و شما باید یکی از آنها را انتخاب کنید.

لازم نیست کاری انجام دهید یا ذهن خود را تحریک کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر نگاه کنید و صادقانه بگویید چه چهره ای ابتدا توجه شما را جلب کرد. ساده به نظر می رسد، اما همیشه در آنچه او ممکن است در پاراگراف های زیر بگوید، تردید وجود دارد، مانند اینکه پول و چیزهای مادی چیزی است که شما بسیار آرزو دارید و به آن اهمیت می دهید.

هیچ پاسخ یا محدودیت زمانی درستی برای این چالش وجود ندارد، فقط از شما می خواهم که در رسیدن به یک راه حل صادقانه و کامل که کل هویت شما را مشخص می کند، صددرصد صادق باشید. آیا برای این چالش آماده اید؟

اگر زن 1 را انتخاب کنید..
اگر این زن را انتخاب کردید، به این معنی است که شما یک فرد خجالتی و متواضع هستید و دوست ندارید توجه غیر ضروری را به خود جلب کنید، زیرا از زمانی که من جوان بودم از اینکه من را بخنداند یا در دهان مردم باشم، متنفرید کسی بود که خراب شد و حالا در بزرگسالی توقع داری مردم همه چیز را به تو بدهند و هوس هایت را برآورده کنند، چون محبت را با مادیات مرتبط می کنی.

اگر زن ۲ را انتخاب کنید…
اگر انتخاب شما این است، به این دلیل است که به احتمال زیاد شما فردی با شخصیت و کاریزمای زیاد هستید، از آن دسته افرادی هستید که نمی توان در مهمانی ها یا مجالس اجتماعی از آنها غافل شد، دوستان زیادی دارید و از سنین پایین مجبور به انجام این کار شده اند. تلاش کنید تا جایی برای خود در جامعه و خانواده خود ایجاد کنید. این دوران خشن کودکی شما را وادار می کند که با تمام توان برای آنچه می خواهید بجنگید، پول و چیزهای مادی چیزی است که بسیار آرزو دارید و به آن اهمیت می دهید، زیرا آنها پاسخ آزمایشی به تلاش و کار شما هستند.

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید