شریک زندگی | با انتخاب یک زوج بفهمید تو رابطه عاطفی به چه چیزی علاقه دارید؟

وقتی شریک زندگی خود را انتخاب کردید متوجه خواهید شد که در یک رابطه به چه چیزی علاقه دارید.


من به خوبی می دانم که همه افراد در جهان رابطه عاشقانه ندارند، اما اگر در این لحظه خاص از زندگی خود با کسی هستید و می خواهید بدانید که با او چگونه رفتار می کنید، در آزمون رابطه ای که امروز به شما پیشنهاد می کنم شرکت کنید. . چند نفر از دوستان این کار را کرده اند و به من گفته اند که اطلاعات دقیقی ارائه می دهد. من آنها را باور می کنم، زیرا آنها هرگز به من دروغ نگفته اند و اکنون دلیلی برای این کار ندارند. آزمون از چه چیزی تشکیل شده است؟ خوب، به تصویر زیر نگاه کنید و سپس یکی از جفت هایی که در آن ظاهر می شود را انتخاب کنید. هیچ چیز پیچیده ای نیست! شما وقت خود را اینجا تلف نخواهید کرد. اگر اینطور فکر می کنید، این ایده را از ذهن خود دور کنید. اجازه ندهید این فکر شما را از استفاده از این فرصت عالی باز دارد.

در تصویر تست رابطه سه جفت را مشاهده می کنید. همه روی یک مبلمان می نشینند. از موضع آنها، من فرض می کنم آنها در حال تماشای چیزی از تلویزیون هستند. نکته این است که شما باید یکی را انتخاب کنید. کسی که از نظر شما خوشبخت ترین است. پس از انجام این کار، نوبت به خواندن نتایج آزمون می رسد که اتفاقاً هیچ اعتبار علمی ندارند.

زوج الف:
اگر این شریک را انتخاب کنید، در یک رابطه عاشقانه شما شاد، مهربان و مهربان هستید. دوست دارید عشق خود را بدون افراط و تفریط نشان دهید. برای شما، شادی فرد خاص شما ضروری است.

شادترین و رضایت بخش ترین روابط بر پایه اعتماد مطلق استوار است. این یکی از ویژگی هایی است که مقادیر باورنکردنی از صمیمیت و امنیت را در یک رابطه ایجاد می کند. و کاملا مبتنی بر صداقت است. هیچ ویژگی تعریف شده ای برای یک همسر/شوهر خوب وجود ندارد، اما اعتماد یکی از ویژگی هایی است که هر دوی آن ها باید داشته باشند.

زوج B:
اگر این شریک را انتخاب کنید، در یک رابطه عاشقانه بسیار پرشور و پرشور هستید. دوست داشتن را بلدی این به شما اعتماد به نفس می دهد. شما همیشه سعی می کنید شخص خاص خود را خوشحال کنید.

افراد در این رابطه قادرند تا هر بُعدی از خودشان را با شریکشان به اشتراک بگذارند. اشتراک متقابل احساسات و نگرانی ها یکی از نشانه های این نوع از رابطه است.

زوج C:
اگر این شریک را انتخاب کنید، در یک رابطه عاشقانه محترمانه و صادقانه قرار دارید. شما همیشه نگران سلامتی فرد خاص خود هستید. عشق شما به او به شما قدرت می دهد تا فعالیت های خود را انجام دهید.

در مجموع می‌توان گفت یکی از چالش­‌هایی که می­‌تواند به بحث و دعوا منجر شود، ناتوانی در برقراری ارتباط سالم است. این یعنی هر حرفی را فوری به خودمان بگیریم یا وقتی احساس خطر می­‌کنیم، از کوره در برویم. اگر این خصوصیات در شما وجود دارد، باید به صورت جدی روی خودتان کار کنید. زیرا داشتن ارتباط قوی و سالم مانند نیروی حیاتی است که به رابطه خوب جان می‌­بخشد.

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید