🔥30

شلوار مام استایل رو با چه کفشی ست کنیم؟ | بیا اینجا تا خوش پوش تر شی

ست کردن شلوار مام استایل با کفش کار سختی نیست فقط باید یک سری ایده ها را در مورد آن بدانید!


شلوار مام استایل

شلوار جین‌ های مام استایل باز هم به دنیای مد بازگشته‌ اند و نکته‌ ی جالب توجه این است که این شلوارها با انواع مختلف کفش می‌ توانند ست شوند. فقط کافی است نکات ست کردن شلوار مام استایل با کفش را بلد باشید. ست کردن شلوار مام استایل با کفش می تواند استایل‌ های مختلفی برای استفاده در موقعیت‌ های مختلف ایجاد کند.

کتونی با شلوار مام استایل

اگر به دنبال استایل غیر رسمی هستید؛ کفش کتونی با شلوار مام استایل بپوشید. یکی از خوبی های شلوار جین مام استایل این است که خیلی ساده با انواع کفش ست می شود. کتونی سفید با شلوار مام استایل یک استایل شیک و اسپورت میسازد و می توانید در طول روز از یک استایل ساده و شیک با شلوار مام استایل لذت ببرید.
صندل میول

یکی از کفش های مناسب با شلوار مام استایل، صندل میول است. صندل میول پاشنه کوتاهی دارد و با شلوار مام استایل استایل راحتی برای استایل روزمره میسازد. پوشیدن یک بلوز گشاد روی شلوار مام استایل استایل راحتی ایجاد می کند. اگر پاشنه صندل میول کوتاه باشد، می توانید به راحتی با شلوار مام استایل در زمان طولانی مدت در استایل روزمره استفاده کنید.
کفش کلاگ(clog)

یکی دیگر از کفش های راحت و شیک با شلوار مام استایل، پوشیدن کفش کلاگ است. این کفش استایل خانومانه ای به شما می هد و می توانید استایل راحتی با شلوار مام استایل تجربه کنید.
صندل با شلوار مام استایل

موقع ست کردن شلوار مام استایل با کفش مناسب، صندل را فراموش نکنید. شلوار های مام استایل را می توانید با انواع صندل ست کنید و استایل شیکی داشته باشید. فرقی نمی کند که استایل رسمی دارید یا غیر رسمی، شلوار مام استایل با صندل را می توانید در هر دو استایل رسمی و غیر رسمی استایل کنید.

شلوار مام استایل خیلی راحت هستند و با انواع صندل تخت، پاشنه دار و بندی ست می شوند. یک بلوز کوتاه بپوشید و رنگ بلوز را با صندل ست کنید و استایل جذابی برای خود بسازید
نیم بوت و مام استایل

شلوار مام استایل در 4 فصل کاربرد دارد و ست می شود. در فصل زمستان میتوانید از نیم بوت با پالتو مشکی برای ست کردن شلوار مام استایل استفاده کنید. می توانید دمپای شلوار را تا بزنید تا استایل منحصر به فردی داشته باشید.
کفش میول پشت باز

کفش های میول انتخاب عالی برای تابستان هستند. از آنجا که کفش میول انگشتان پا را پوشش می دهد انتخابی مناسب در تابستان با شلوار مام استایل در استایل روزمره است.
کفش لژدار

شلوار فاق بلند مام استایل خود را با کفش لژدار ست کنید. از یک نیم تنه یا تاپ فیت بدن و ساده استفاده کنید، از یک کمربند در استایل خود استفاده کنید. استفده از اکسسوری با شلوار مام استایل استایل شیک تری به شما می دهد.
کفش لوفر

شلوار جین مام استایل را می توانید در انواع استایل ست کنید. یکی از کفش هایی که می تواند استایل شیک به شما بدهد، کفش لوفر است. کفش لوفر گل دار استایل جذابی به شما می دهد. برای ست کردن این کفش از تاپ یا نیم تنه رنگی که به کفش لوفر ست می شود استفاده کنید.
صندل بندی با مام استایل

شلوار جین مام استایل، شلواری همه فن حریف در استایل خانمانه است. این شلوار جین جذاب را می توانید در مهمانی های دوستانه هم استایل کنید. صندل های بندی که دور ساق پا می پیچند و برای مهمانی بیشتر استفاده می شود، ست جذابی با شلوار مام استایل است.
کتونی چسبی با شلوار مام استایل

شلوار جین مام استایل، مخصوصا رنگ روشن در تابستان استفاده می شود. کتونی چسبی ، کفش هایی هست که راحت می شود پوشید. این مدل کفش ها برای استایل روزمره، دانشگاهی و… ست های خوبی میسازد.
چکمه با شلوار مام استایل

در روزهای برفی و بارانی، شلوار مام استایل تان را می توانید با چکمه استایل کنید. شلوار جین مام استایلی که در فصل زمستان تولید می شود جنس ضخیمی دارد و مناسب در فصل زمستان است و با چکمه ست شیکی می شود

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید